MTTC - Slikts serviss, zagšana
Nodevu remontam telefonu ar sasistu ekrānu un displeju. Tā kā remonts nebija par garantiju biju gatava par to maksāt 120 eur. Telefonu remontam pieņēma, pierakstīja problēmas u.t.t. un solījās sazināties kad būs gatavs - divu līdz trīs nedēļu laikā. Pēc mēneša nevienu ziņu nebiju saņēmusi. Sazinājos pati. Uz ko man atbildēja, ka gaidot detaļas. Vai tas ir normāli, ka oficiālam servisam, uz kuru nosūta operators, veselu mēnesi nav pieejamas detaļas? Pat sūtot no Ķīnas tās atnāk ātrāk. Izlēmu izņemt telefonu no remonta un doties uz citu remontu. Arī tas nenācās nmaz tik viegli. Pēc ļoti daudziem zvaniem un epastiem, telefonu varēju izņēmt JAU pēc 4 dienām! Tomēr tas nav bēdīgākais. Kad nu beidzot esmu tikusi pie savas saremontētās ierīces un priecīgi ķeros klāt, nākas konstatēt, ka MTTC servisā palicis kas viņiem pavisam nepiederošs - atmiņas karte. Lielākais zaudējums ir tās saturs un pēc viņu nekam nederīgā servisa skaidrs, ka nav vērts ar tādiem pat sākt diskusijas. Cilvēki - dodiet iespējas godīgiem, iespējams,vēl maziem servisiem izaugt. Un vēl nesaprotu, kādēļ pēc tik ļoti daudzām cilvēku sūdzībām operatori, joprojām šo izvēlas kā savu servisu.
Komentāri (4)
Manu telefonu remontēja 2 mēnešus au arī nozaga atmiņas karti!
Par to nozagšanu gan vajadzētu uzmanīgi. Tomēr jābūt korektiem savos vārdos, pat ja ir aizvainojums vai konflikts ar pakalpojuma sniedzēju. Kādā brīdī konkrētā juridiskā persona var vērsties tiesā par apmelojumu un neslavas celšanu, un ziepes var būt lielas. Tā ka domājam ko rakstām.
Pastāstīšu sīkāk. 6.septembra vakarā ap 18.30 devos uz Origo centru pēc sava 2 mēnešus remontētā telefona. Priekā par ilgi gaidīto ierīci, piemirsu, ka aizvietotājtelefonā palika mana atmiņas karte ar fotogrāfijām (domāju, arī centra darbinieks varēja paskatīties). Nākamajā rītā ap pl.9, atcerējusies par karti, nekavējoties zvanīju uz vienīgo pieejamo MTTC tālruni, lai pateiktu, ka karte aizmirsta. Zvanīt nācās 2 reizes un ilgi klausīties maksas melodijas, kamēr 2 atšķirīgi MTTC darbinieki man apsolīja, ka noteikti informāciju nodos Origo centra servisam. Tajā pašā dienā ap pl 14 es ierados Origo centrā, kur apkalpoja tas pats puisis vārdā Oļegs, tikai diemžēl par manu atmiņas karti viņš varēja tikai plātīt rokas - nekādu informāciju nebija saņēmis un NEZINA(?) kur ir konkrētais telefons ar visu karti. Ieteica man iet mājās un gaidīt znanu. Ne tajā ne nākošajā dienā zvanu nesaņēmu, zvanīju atkal uz maksas tālruni, saņēmu to pašu atbildi - nodosim informāciju, gaidiet. Pēc dienas zvanīju vēlreiz, atkal tas pats. Tikai piektdien 9.09 man pazvanīja no Origo, ka kaut kāda karte tur 2 dienas mētājas, varbūt būs manējā. Diemžēl nebija manējā.
Tad spriediet paši - par zagšanu varbūt arī skaļi teikts, bet par pamatīgu servisa problēmu gan! Kā var būt, ka viens uzņēmums nespēj sazināties startp 3 filiālēm savā starpā?!
Manā gadījumā remonts nebija pat uzsākts, līdz ar ko telefonam pat nebija jābūt aiztiktam, tuklāt, lai nomainītu ekrānu vāciņš pat nebija jānoņem (kā man sāstīja tur, kur telefonu patiešām saremontēja), līdz ar ko viņiem pat nevajadzēja zināt par kartes esamību tur. Domāju, ka nav daudz par skaļu teikts, tomēr piekristu, ka ne man tiesāt. Un Jūsu gadījumā arī nedomāju, ka problēma ir nespējā sazināties starp 3 filiālēm, bet gan nevēlēšanās to darīt, jo noteikti ne pirmā, ne pēdējā reize. Cilvēku uzticēšanās tiek izmantota pēc pilnas programmas. Žēl bildes, video, ne jau kas cits- biju saglabājusi tur visu ko bija iespējams nesaglabāt telefonā.