MTTC - Slikts serviss
Šis, tā saucamais telefonu garantijas serviss - ir nevis garantijas, bet pret garantijas servis... Viņu galvenais uzdevums ir atrast iemeslu, lai atteiktu garantiju.. Viņus pilnīgi neinteresē, kāda ir telefona problēma. Kā man atbildēja šīs kompānijas darbinieks - ja jūsu telefons ir kādreiz nokritis, neatkarīgi vai tas ir kaut mazākajā mērā saistīts ar bojājumu vai nē, viņi to automātiski atmet atpakaļ... Rodas sajūta, ka viņiem ir darbinieki, kuri ir specializējušies garantijas atteikumu jomā. Man telefons nesalūza nekāda kritiena laikā, viņš vienkārši pēkšņi pakārās un līdz galam neslēdzas iekšā - aiznesu uz servisu. Viņi pat necenšas noskaidrot viņu, vienīgais ko viņi mēģina sameklēt ir garantijas atteikuma iemeslu - manā gadījumā tas bija sīks korpusa iespiedums, klapi pamanāms un ar to viņiem arī pietika... Rodas sajūta, ka viņu firmas politika ir - izņēmi no kastītes un ar to arī garantija beidzas... Domāju, ka šie "speciālisti" 90% telefonu, kuri ir lietoti gadu spēs atrast garantijas atteikumu... Krāpnieki... Ja jums jāizvēlas serviss - silti iesaku pameklēt kādu citu...
Komentāri (14)
Jā tā diemžēl ir, es tur nekad neietu. Vispār tām garantijām nav īpaši liela nozīme.
Nesaprotu, kāpēc ir nesaprašana par garantijām?
Servisa centra darbiniekiem, ir jāizvērtē, vai tālrunis ir lietots garantijas ietvaros. Ja ir bijušas kritiena pēdas, tad loģiski, ka būs atteikums, jo garantijas talonā nav norādīts, ka tālruni var mest zemē, un tam neradīsies nekādi defekti.
Pietam šis ir autorizēts serviss, kuri sadarbojas ar ražotāju, tāpēc viss ir tik strikti, savādāk darbiniekam pašam var sanākt ziepes.
Minēšu kā piemēru- Liekas taču normāli, ka, ja jūs nomestu savu ledusskapi, un tam būtu bukte, un pēc laika, šis ledusskapis var neuztur vēsu temperatūru, liekas pašaprotami, ka pa garantiju neviens viņu netaisīs, bet ar telefoniem liekas, ka nekas taču viņam nenotika.
Un nē, es neesmu MTTC darbinieks, man nav nekādu saistību ar viņiem, vienkārši izsaku savu viedokli.
Nu ar to ledusskapi gan sasmīdināji!
Kas par muļķībām, ka dēļ kosmētiskiem bojājumiem drīkst atteikt garantiju? Garantiju drīkst atteikt tikai un vienīgi tad, ja precei bojajums, kā dēļ prece nepilda savas funkcijas, ir radies klienta vainas dēļ. PIemēram. Klients nomet zemē to pašu telefonu un saplīst stikls, ekrāns nestrādā - viss skaidrs. Ārējas iedarbības rezultātā radīts preces bojājums. Klients maksā. Tur praktiski iet visi spiestie, plēstie un dauzītie stikli. Un servisam nav jāpierāda kā tas tika izdarīts. Stikls pats no sevis neplīst.
Nedrīkst atteikt garantiju telefonam, kuram nestrādā ekrāns, tikai dēl tā, ka ir skrāpēts aizmugures korpuss.
Garantijas atteikums balstās uz faktiem. Ir jāpamato, kā konkrētā bukte ir izraisījusi iekārtas darbspēju. Bez varbūt un iespējams. Servisa lēmumi balstās uz konkrētiem, redzamiem un uzrādāmiem faktiem, nevis uz pieņēmumiem.
Šķidruma pēdas iekārtas iekspusē - fakts. Vienalga, vai tur klients teiks ka tas dēļ gaisa mitruma vai ka nēsā kabatā un vasarā svīst kā lops - fakts, un garantijas atteikums. Bet tāpēc, ka ir bukte korpusā, tagad atteikt visai precei garantiju - nu nē, tas gan nav pieņemami. Pacīnies!
Piekrītu, bet varbūt tur ir tāda bukte, ka ir korpusā plaisa piemēram. Nenopeļu nevienu, vienkārši vēlos, lai cilvēki skatītos arī no citas perspektīvas.
A varbūt tur korpuss ir no sū*ainas plastmasas sataisīts un materiāls nekvalitatīvs? Da vienalga tas viss! Jābūt konkrētam faktam, ka klienta vai jebkāda cita ārēja iedarbība uz preci ir pamatā un iemesls tam, ka iekārta nestrādā. Ja tieša saistība nav - garantija nav atsakāma un punkts. Ja atsaka - ir jāpacīnās!
Daudz kas atkarīgs no telefona ražotāja un telefona modeļa. Un protams, korpusa defekti ir dažādi, citreiz korpusa defekts ir tik liels, ka viennozīmīgi tas var būt par iemeslu lai telefons neieslēgtos. Cik zinu tad MTTC ir vienīgais normālais telefonu garantijas serviss Latvijā. Zinu vismaz 2 gadījumus kur LMT atsaka garantiju, bet MTTC saremontē.
Interesanti, vai LMT pašiem ir savs remonta servisa centrs?
Manam telefonam vajadzēja mainīt uzlādes sparaudni, kas nebija bojāts ne kritiena ne kādas citas manas vainas dēļ, bet maksāt vajadzēja 30 EUR, jo šī neesot garantijā ielkļautā detaļa. Remonts ilga 2 mēnešus.
Kāds ir telefona ražotājs?
Parasti spraudņu problēma ir lēto, B-brand telefonu modeļiem, jo izmantotie materiāli un uzbūves konstrukcija bieži vien ir ... nu, ekonomējis ražotājs naudiņas. Ar tādiem bieži ir tā dilemma - it kā lietotājs neko nepareizi nav darījis, bet ligzda izlūzuzi, un tas jau skaitā mehānisks bojājums un garantija nesedz.
Nu, vēl diezgan bieži ir tā, ka patiešām lietotājs neuzmanīgi slēdz savu telefonu pie vada, un ligzdu sabojā. Kritiena rezultātā ligzda parasti netiek bojāta, ja vien krītot telefons nav pieslēgts pie vada.
LG...nu laikam jau piederu pie "lētā B branda", tāpēc 30 EUR liekas diezgan daudz. Pats spraudnis vai spraudņa ligzda nekādi nebija bojāti (vismaz ne vizuāli), tikai bija problēmas ar uzlādi - uz ekrāna parādījās liels baterijas attēls un uzlāde nenotika.
LG nav "lētā gala" ražotājs un produkti ir kvalitatīvi. Lielos vilcienos ņemot, servisam bija jāsniedz vizuālu pamatojumu (bildes) atsakot ražotāja garantijas remontu. Tas būtu tikai korekti, lai klients var pārliecināties par to, ka garantijas atteikumam ir pamats, nevis ražotāja servisa izdomāta atruna, kaut kāda iemesla dēļ. Mehāniskie bojājumi (jebkuri) parasti visiem ražotājiem skaitās kā negarantijas gadījumi. Tai pat laikā, normāli ražotāji un normāli servisi šos momentus izskaidro un nodemonstrē klientiem. Gan jau ka LG vienkārši neiesprings uz šiem gadījumiem, jo, kā lasīju, Latvijā oficiāli telefonus vairs netirgos.
Priecājos, ka uz manu sūdzību vispār kāds reaģē... tikai kas ir šis reaģētājs? Ne jau pakalpojuma sniedzējs MTTC acīmredzot?
"...normāli ražotāji un normāli servisi šos momentus izskaidro un nodemonstrē klientiem"- pilnīgi piekrītu :)
šis saits nav tā vieta, uz kuru vispār kādas kompānijas aktīvi reaģētu. Es neesmu no MTTC.
Ja Tu vēlies lielāku iespējamību, ka kāds no kompānijas reaģēs - ver vaļā sejugrāmatu, atrodi viņu kompānijas lapu - vienalga vai lietuviešu vai latviešu un veic ierakstu tur. Vēlams angliski... tur viņi iespējams vairāk satrauksies par savu reputāciju...
...