MTTC - MTCC attieksme
Labdien, vēlos ar jums padalīties par piedzīvoto, lai ja jūs iesiet uz šo kantori mttc.Lv zemitānu ielā 2b - 105 (Www.Mttc. Lv) būtu ļoti piesardzīgi. Sāksim ar to ka bija neliels defekts manam samsung galaxy note 4, pārtrauca darboties displeja kontrasta automātiskai sensors. Protams ar šo problēmu varētu sadzīvot, nebija jau nekas traģisks, bet tā kā ir garantija un telefons nav no lētajiem un ir tikai 10 mēneši kopš iegādājos telefonu. Tātad izlēmu aiznest uz garantijas servisu mttc.Lv, jo iepriekš jau esmu bijis tur un nav bijis problēmu. Devos uz saitu www.Mttc. Lv lai aizpildītu remonta pasūtījuma veidlapu, lai nebūtu tur uz vietas gari un plaši jāstāsta kas par problēmām. Nu vot tā visus lauciņus aizpildīju, bet palika lauciņš – bojājuma simptomi, kur bija jau doti daudzi un dažādi simptomi, kurus bija jāizvēlas, bet diemžēl viņus neizvēloties nevarēšu nosūtīt remonta pasūtījuma veidlapu. Principā tur nebija nekādi tādi simptomi, kuri man būtu, tāpēc izvēlējos gsm sakaru problēmas, jo kad tele 2 pārgāja uz 4g sākās problēmas ar zonu, tā teikt dažās vietās bija vajš signāls un pat pazuda tīkla pārklājums, bet tā nebija telefona problēma, jo arī dzīvesbiedrei tiko kā nomainījām jauno sim karti kas atbalsta 4g sākās tādas pašas problēmas, drošs paliek drošs lai pārbauda. Tātad pēc 2 dienām devos uz mtcc zemitānu 2b - 105, lai nogādātu telefonu, iegāju atdevu telefonu, nosaucu pieteikuma numuru lai sieviete var atrast kādas problēmas tur esmu sarakstījis. Viņa paskatījās uzrakstīja saskrāpēts, un iedobums. Pienāca otrās dienas rīts, man uz telefonu pienāca sms, lai ieejot e pastā, jo man atnācis rēķins par telefonu, ja es vēlos remontēt man jāmaksā mistiska summa 247. 77 €, kur reāli rēķinā bija tikai uzrādīts 71. 07 € par ko pārējais nav zināms, vai nu es vēlos atteikties no remonta. Protams atteicos no remonta un devos atkal atpakaļ uz mttc zemitānu 2b, lai noskaidrotu kāpēc man kaut kas vispār jāmaksā. Ierodos un sievietei kas pieņēma iepriekšējā dienā manu telefonu, jautāju kas par problēmām kāpēc atteikta mana garantija, nu ko viņa paskatījās datorā un jā, tāpēc ka jums ir vizuāli defekti. Es prasu vai tiešām dēļ vizuāla izskata neremontē uz garantiju?, uz ko saņēmu tādu atbildi ka pirms nesu telefonu man vajagot izlasīt.Interesanti kāpēc viņa uzreiz neko neteica kad pieņēma manu telefonu?. Ieejot viņu saitā un ievadot imei parādās remonta statuss un bildes kā nofotografēts mans telefons uz kura redzami ārējie bojājumi, pietuvināti nez cik 1000 reižu, ko pat ar savu redzi nevar tik izteikti redzēt, pat apskatot viņu nofotografētās bildes rodas iespaids vai tas vispār ir mans telefons, bet šobrīd bildes vairs nevaru atrast viņu saitā. Teicu ka vēlos atpakaļ savu telefonu uz ko atbildēja: ka pēc pulksten 12 kad viņu saskrūvēšot tad man atnāks sms kad varēšu ierasties viņam pakaļ, jo viņš esot izārdīts. Protams gaidīju un nesagaidīju, jo sms tik atnāca nākamās dienas rīta. Ierados, saņēmu ieliku sim karti it kā strādā. Izeju ārā, iekāpju mašīnā gribēju pazvanīt, bet skatos ka karte nepieņemta, izņēmu vairākas reizes ieslēdzu iekšā nu nestrādā. Aizbraucu atpakaļ, saku kāpēc man telefons nestrādā, viņa sāk lasīt manu pieteikumu, ka man pieteikumā rakstīts ka nav tīkla pārklājuma, uz ko teicu ka tas tikai pa retam pazūd, sieviete paņēma manu telefonu iegāja blakus telpā un teica ka ieliks savu karti un pamēģinās, atnāca atpakaļ pēc kāda laika un manā priekšā piezvanīja, un jā tiešām strādāja. Es viņai prasīju kāpēc tad man ar manu sim karti nestrādāja, uz ko rupji atbildēja ka lai tad es ejot pie sava operatora un prasu viņiem. Biju tik dusmīgs un pateicu ko jūs mani par muļķi uzskatiet, paņēmu savu sim karti un ieliku sava vecajā nokia un arī viņai pierādīju ka man viss strādā. Pēc tam ieliku savā samsung note 4 un jā viss ir kārtībā, tātad kamēr viņa paņēma manu telefonu uz blakus kabinetu kur meistari sēž, kaut ko pa to laiku iestatījumos izdarīja. Kāpēc tad nevarēja atstāt man telefonu un vienkārši aiziet pēc sim kartes. Palasot samsung mājas lapā ir it kā rakstīt ka garantija nepiemērojas ja ir kosmētiski bojājumi, bet ne par to stāsts. Tikai nesaprotu to kāpēc viņi man prasīja mistisku summu 247, 77 €, ja man rēķinā bija norādīts tikai 71, 07 €, un problēma bija tikai kaut kādā sensorā. Pats interesantākais ir tas kopš saņēmu atpakaļ savu telefonu man strādā arī šis automātiskais kontrasta sensors spriežiet paši par šo servisu. Jauku dienu.
Pievienot komentāru