MTTC - Krāpšana
Labdien! Iegādājos mobilo telefonu interneta veikalā Samsung Galaxy S6 Edge. Pirmo reizi aiznesu savu telefonu uz garantijas remontu itkā visu saremontēja, bet pēc trim dienām atkal nevarēju veikt uzlādi telefonam. Nesu atakal uz garantijas remontu, pēc divām dienām man piezvanīja meitene un teica ka garantijas remonts atteikts jo zem mikraskopa ir saskatīti kautkādi skrāpējumi korpusa rāmītī. Saprotu ka problēma ir uzlādes ligzdā, bet kāds sakars tai ligzdai ir ar rāmīti? Un vēl par diagnostiku prasa 15 eur kautkāds murgs ne serviss. Servisa centrā es palūdzulai uzrada man to defektu dēļ kura atteikts remonts, uzrādīt man atteicās. Ieteiktu uz turieni nenest savu aparatūru, un neiegādāties preces pie tiem tirgotājiem kuriem ir noslēgts līgums ar šo mttc servisu. Krāpnieki.
Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.
Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss
Komentāri (1)
MTTC, tāpat kā citi autorizēti servisi slēdz līgumus ar pakalpojuma sniedzējiem un ražotājiem. Ja paskatīsies sūdzibas.lv ierakstus, tad par "skrāpējumu" atsaka gandrīz jebkurš telefona serviss un tas jau notiek kopš 2016. gada ja nekļudos.
Mums grūti iesūdzēt tiesās servisa centrus, un parasti piekāpjamies spiedienam. Pēc idejas, būtu jāsamaksā, jādabū visi papīri ar slēdzieniem un jāiet uz tiesu.
Nu neticas, ka ražotājs ir norādījis, ka dēļ skrāpējumu Serviss ir tiesīgs pateikt, ka telefons ir fiziski plēsts.
Bet ir vēl otra galejība - kad servisu krāpj un tad serviss pieņem mērus, lai izslēgtu krāpniecības gadījumus. Ir dzirdēti reāli gadījumi no vaininiekiem "Iekrita ūdenī un negāja. Aiznesu uz servisu nākamā dienā un saku, ka nestrādā. Viņi teica, ka izskatās, ka bijis ūdenī, bet es ka sāku bļaut un ārdīties, viņi pakļāvās manam spiedienam. Redz cik vienkārši! Tādi Lo*i tas serviss! "
Pēc tādiem tekstiem gribas servisu atbalstīt... jebkurā ga'dijumā skar visus