AtrisinātaMTTC - Krāpšana
Tā kā nejauši sanāca saplēst Htc one x10 telefona stikliņu, ar garantiju nosūtīju Mttc servisu izrādās Latvijā Htc telefonus nelabo tāpēc tika sūtīts uz Poliju. Kad ekrāns bija salabots man zvanīja un teica ka jāmaina ir telefonam korpuss un tas maksā 59 eiro. Es piekritu. Pēc nedēļas beidzot telefons tika atvests un pagāja 4 dienas man korpusam izkrita stūrītis un telefons nav kritis zemē.
Aizbraucu uz mttc biroju un man pasaka ka tā esot mana vaina, ka es esmu pati saspiedusi korpusu un stūris ir izkritis. Ka var saspiest telefonam korpusu tā ka izkrīt stūris stāvot somiņā vai jakas kabatā. Telefons ir neskarts un nav kritīs ne zeme ne kaut kur atsists. Un naudu man neatgriezīs un jaunu korpusu neliks un ja gribu noskaidrot kas pa vainu man jāsūta caur mttc atkal uz poliju un vēl plusā jāmaksā 15 eiro par diagnostiku! Vai tad tas ir godīgi? ! Kauns viņiem!
Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.
Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss
Uzņēmuma MTTC pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Vajadzēja kārtīgi pārbaudīt pie saņemšanas, mttc ir liels serviss un šāda tipa kļūdas arī var gadīties, mehānisks bojājums pārsvarā nozīmē automātisku atteikumu.
bet ka tā var būt mana vaina ja telefons nav kritis un spiests nekur?
Šeit runa iet nevis par to, kas vainīgs vai nē, bet drīzāk par pierādījumiem, protams varat mēģināt sūtīt uz atkārtotu diagnostiku, bet es ļoti šaubos, ka Poļiem būs vēlme iedziļināties jūsu situācijā un saņemsiet atteikumu, tad nākamais solis ir PTAC un neatkarīga eksperta atzinums, bet tas viss ir tik laikietilpīgi, ka vienkāršāk būtu par samaksu veikt atkārtotu korpusa nomaiņu.
es jau vienreiz samaksāju par korpusa maiņu vairāk netaisos maksāt