MTTC - Garantijas remonts
Aizvedu telefonu uz garantijas remontu, nestrādāja zibspuldze un slikti strādāja izlādes ligzda, man tur pateica ka nepieņems jo uz korpusa blakus ekrānam esot bukte, es prasīju kāds sakars buktei ar zibspuldzi, uz ko viņi atbildēja ka tādi iekšējie noteikumi, prasīju lai parāda tos noteikumus, protams tos viņi nevarēja parādīt. Cik noprotu garantija darbojās, ja pēc pirkuma telefonu noliec plauktā, jo nedrīkst būt nekur atsistam un saskrāpētam, murgs. Aizvedu pēc tam uz turieni kur pirku, pieņēma, bet pēc divām nedēļām atnāca izziņa no Mttc lai apstiprinu nestandarta remontu kurš maksā 92e. Kaut kāda slima kompānija.
Komentāri (2)
Tas, ka uz ierīces nedrīkst būt buktes ir nevis servisa, bet gan ražotāja nosacījumi (tieši tāpēc šos noteikumus jāizlasa telefona lietošanas instrukcijā, nevis jājautā servisa darbiniekam), ja telefons nav trieciendrošs, tad buktes nedrīkst būt. Ja ir bukte, tad tas nozīmē, ka ir bijis kaut kāds trieciens, un tas var ietekmēt telefona darbību !
Andrej, neraksti dumības! Es savu telefonu varu ne tikai sabuktēt, bet pat visus sānus pret asfaltu norīvēt, ja sagribēšu, bet tas nekādā gadījumā nebūs par iemeslu garantijas atteikumam pie nestrādājošas zibspuldzes vai USB ligzdas, ja vien serviss varēs pierādīt, ka korpusa skrāpējums, bukte, vai kas tml ir bijis par pamatu zibspuldzes darbības traucējumam.
Serviss strādā balstoties uz faktiem, nevis pieņēmumiem un varbūtībām.