www.sudzibas.lv MTTC Garantijas atteikums

MTTC - Garantijas atteikums

Pērkot tehniku, esiet uzmanīgi, kas sniedz garantiju precei.
Esmu ļoti neapmierināts ar garantijas atteikumu no MTTC kompānijas.
Secinājumā man norādīja, ka telefonā, kurš tika nodots remontam, ir mitruma bojājums.
ja tiešām būtu, kaut mazākā daļa tainības tam, es nekad neuzrakstītu sūdzību, par to.

I

Komentāri (5)

Ventilators 16.11.2016

Neuzrakstījāt detalizētāk.

Jūrnieki arī saka, ka nav bijis ūdenī, bet siltuma un mitruma procesi, tomēr liek rasties mitruma kārtiņām/korozijai telefona iekšpusē. Diemžēl.

Lielākoties visiem, autorizētais serviss, ir MTTC, pat brīžiem nekur citur nevar iet. Trodeks vēl ir. Kādreiz tele2 lapā bija saraksīti visi autorizetie servisa centri un protams dominē MTTC.

Otrs. Ko mēs nekad neuzzināsim. Ja ražotājs ir pateicis MTTC, saņemot telefonu apskatieties to, to un to. Izvērtejot vai turpināt darbu bezmaksas vai nē. Ražotājs noteikti maksā MTTC naudu, vienalga vai klientam prasa naudu vai neprasa. Autorizācija nozīmē, ka serviss tik un ta saņem naudu, par servisošanu.

T Tong Po 16.11.2016

Telefonos viss ir vienkārši - zem korpusa ir ielīmēts jau no rūpnīcas mitruma indikators - tāds kā lakmusa papīrs, ko katrs esam lietojuši pamatskolas ķīmijas stundās. Atverot telefonu serviss uzreiz redz, kāda ir indikācija - bijis mitrums vai nav bijis. Ja indikācija rāda, ka mitrums ir bijis - tad servisam nav varianti, garantija tiek atteikta.

D Dainis Idzans 30.11.2016

Tik pat labi viņi var paši uzpilināt uz tā indikātora un mierīgi atteikt remontā, ja ir tāda vajadzība. Sapratu vienu lietu, iegādājoties telefonu Latvijā, nekādā gadījumā nedrīks likt tajā sim karti un atmiņas karti, un jālieto telefons vienu nedēļu uz pilnu klapi izmantojot visas tā funkcijas, jo tikai tā var pārbaudīt lielāku daļu tā funkciju, un tad paliks iespēja bez problēmām atgriezt to atpakaļ un saņemt atpakaļ naudu.

T Tong Po 06.12.2016

Dainis, kā Tev liekas, kur ir servisa interese kādam klientam mantu sabojāt? Ja viņi paši sabojās - naudu no ražotāja par garantijas remontu nesaņems. Klients pa maksu arī nelabos + negatīvās atsauksmes, kas nav patīkamas nevienam uzņēmumam. Kur tad tur ir bizness? Kur ir tā servisa interese kaut ko "čakarēt"?

J Jānis Gumbins 06.12.2016

Nu,ja-it sevišķi kad mitrumu vai korpusa skrāpējumus uzrāda mitrumizturīgam un triecienizturīgam korpusam,tas kantoris tiešām ir nopirkts un es tagad ticu visiem apčakarētiem klientiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes