AtrisinātaMTTC - Bojajums

Nodevu savu mobilo telefonu (Samsung Galaxy S6) uz garantiju kurš tika iegadats (TELE 2) 2016 maija. Kad pieņemejs pieņema viņš uz kvīts atzīmeja (lietošanas pazimes iedobumi uz korpusa) pec nedeljas man piezvanija meitene un teica ka ir atteikts garantijas remonts jo ir sasists displejam sturis. Par ko es nedaudz biju šoka jo savu telefonu zinu uz 100% lietoju diezgan rupigi neesmu griezies pec garantijas ne reizi! Ši bus pirma un pedeja reize. Par tadu apkalpošanu tele 2 ari cietis.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta tomasstep 06.06.2018

Galu gala! Sapratu ka pats vainīgs pats telefonu saskrapēju pats viņu lietoju! Protams ka nav patīkami nopirkt telefonu pa 500eur un viņs pec gandriz 2 gadiem sāk gļukot bet nu ko ir jasaprot ka izturamies pret elektroniku mazliet pavirši! Tapēc atvainojos MTTC kolektīvam, Ceru ka nakam reiz es izturešos pret savu elektroniku rupigak.

T

Komentāri (2)

"Par tadu apkalpošanu Tele 2 ari cietis." - Noteikti neieteiktu apstāties pie Tele2, jo MTTC ir Samsung autorizēts serviss. Tāpēc Samsung noteikti arī vajadzētu ciest!

MTTC Pārstāvja atbilde 16.04.2018

Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu, lai sīkāk saprastu šo situāciju. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes