www.sudzibas.lv Montessori Beds Krāpšana un nesaņemts pasūtījums

Montessori Beds - Krāpšana un nesaņemts pasūtījums

Mana paziņa no Igaunijas 2018. Gada 26. Decembrī samaksāja 284 eur par bērnu gultiņu šim uzņēmumam un ar to arī komunikācija ar uzņēmumu apstājās. Uzrunāja mani, jo nezināja ko īsti var darīt. Telefonu neviens neceļ, nezina vai tas vispār darbojas; komunikācija fb un pa epastu ir apstājusies. Nauda aizskaitīta un no produkta ne miņas. Tad nu sāku pētīt ko vairāk par šo uzņēmumu - izskatās, ka mājaslapā nav ne konkrētas adreses, nekā - tikai epasts un facebook lapa. Izlasot pārējās sūdzības secināju, ka manas paziņas lieta nav vienīgā, tādēļ zvanīju patērētāju tiesību aizsardzību centram prasot padomu. Viņa teica, ka uz maksājuma izrakstā norādīto juridisko adresi jāsūta vēstule ar pieprasījumu saņemt produktu vai naudu atpakaļ līdz noteiktam termiņam. (saglabājot pierādījumus komunikācijai) . Ja pēc noteiktā datuma nav ne produkta, ne naudas, tad jāraksta iesniegums patērētāju tiesību aizsardzību centrā un viņi var tiesiski izskatīt šo gadījumu.
Centra darbinieces ieteikums bija sekojošs - pievērst uzmanību nākotnē - vai pērkat no sociālajiem tīkliem vai ir reāls internetveikals ar iespēju maksāt mājaslapā. Vienmēr izmantot šādu iepirkšanas formu, nevis sociālos tīklus, lai izvairītos no negodīgiem uzņēmumiem un cilvēkiem.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes