Moneza / OC Finance - Slikts serviss
Šajā iestādē strādā klientu apkalpošanā darbiniece Lelde. Griezos ar savu jautājumu, kas saistīts ar iestādes produktu, bet diemžēl Lelde bija ļoti rupja, un neatbildēja uz jautājumiem, jo redz kā viņiem ir tiesības neatbildēt. (jautājums bija saistīts ar moneza.lv produkciju) .
Tad ir jautājums, ko viņa tur dara? !
P. S. Par sasveicināšanos un atvadīšanos viņa nav mācīta, kā ar klientiem vajag sveicināties, un atvadīties.
Komentāri (1)
Labdien!
Moneza iestājas par kvalitatīvu klientu apkalpošanu, tāpēc vēlamies rast risinājumu un sniegt Jums detalizētu atbildi uz radušos situāciju.
Vēlamies, Jūs lūgt iesūtīt detalizētu situācijas aprakstu uz mūsu e-pasta adresi [slēpt]@moneza.lv.
Aprakstot situāciju, lūdzam norādīt sekojošu informāciju:
Vai Jūs sazinājāties ar Moneza telefoniski vai rakstiski? Ja telefoniski, lūdzam e-pasta ziņojumā norādīt telefona numuru no kura zvanījāt.
Ar kādu jautājumu vērsāties pie Moneza?
Kādu atbildi saņēmāt no mūsu darbinieka?
Cerot uz atsaucību,
Moneza.lv klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītāja
Lelde