Rigashop.lv - moblive.lv - Melošana

Veicu pirkumu interneta veikalā, preces rādījās, ka ir noliktavā. Samaksāju ar pārskaitījumu.
Vēlāk ar mani sazinājās un pateica, ka preces būs pēc 3 nedēļām.
Nodomāju -dīvaini, bet nu labi, nav jāsteidzas. Un tomēr nekas neatnāca.
Jautāju viņiem un man atbildēja, ka vēl 2 nedēļas jāuzgaida. Pacietīgi gaidīju, bet atkal nekas neatnāca.
Prasīju naudu atpakaļ - teica 2 nedēļu laikā. Pagāja 2 nedēļas un nauda vēl nebija atnākusi, tāpēc atgādināju. Tad arī beidzot atsūtīja.

Telefonu neceļ, bet uz e-pastiem atbild.

Rigashop.lv ir viens uzņēmums ar moblive.lv. Mana spekulācija ir tāda, ka viņi gaida, kad vairāki cilvēki būs pasūtījuši un tad taisa iepirkumu, lai garantētu to, ka nekad nepaliks lieka prece noliktavā. Vienalga, kāpēc tāda kavēšanās, iesaku samaksāt nedaudz vairāk citā veikalā un nebojāt sev garastāvokli.

H

Komentāri (2)

S Slepenais novērotājs 21.04.2017

Patiesība ir tāda, Harcha, ka mazajiem un jaunajiem e-commerce spēlētājiem, ir ļoti grūti nodrošināt zemas cenas un ātras piegādes (un laba klientu servisa). Iemesli tam ir vairāki - mazas noliktavas, mazs darbinieku skaits (parasti vien daži darbinieki, kuri atbild uz e-pastu kaudzēm un telefonu neceļ, jo fiziski ir aizņemti ar e-pastiem), mazi resursi un nelieli brīvie līdzekļi preces iepirkšanai. Kā jau minēji, visdrīzāk tiek "uzkrāts" konkrētu produktu skaits pirms tiek pasūtīta prece, tādēļ arī termiņi mainās. Vēl variants ir tāds, ka viņu piegādātājam nav brīvas preces un sākumā tika solīts, ka būs 2 nedēļu laikā, bet tad pamainījās termiņš un tā pa ķēdes reakciju. Jauniem e-komersantiem reti ir arī vairāk par vienu vai dažiem piegādātājiem, tādēļ, ja nav, tad nav.

Galu galā, vienmēr būs divu veidu pircēji - tādi, kuriem svarīgākais ir cena un tādi, kuriem svarīgs ir labs serviss, piegādes ātrums. Cilvēku vēlmes un vajadzības, kā arī ekonomiskais faktors, ir tas, kas noteiks, kuri klienti atcels pasūtījumu, bet kuri cietīsies līdz galam, jo a) jau ir nogaidījuši pietiekami ilgu laiku un būtu muļķīgi to izmest vējā, un b) tā ir labākā/viena no labākajām cenām Latvijas tirgū.

Āķis gan ir tajā, ka vispirms jau to klientu ir jāievilina, nu un tad atliek cerēt, ka tas klients ir tāds, kuram svarīgākā tomēr būs cena. Vēl visu situāciju var glābt labs un proaktīvs klientu serviss. Klientam patīk, ja viņu apčubina, regulāri informē par "piegādes situācijas attīstību" (pat, ja tas ir vienkāršs "Sveiki, diemžēl pagaidām nekādu jaunumu nav, bet mēs turpinām sadarboties ar piegādātāju un regulāri informēsim par jaunumiem" lai aizpildītu klusuma nedēļas/dienas), dod kādu cerību ik pa laikam. Īsāk sakot, viss ir iespējams. Vai tā ir klientu maldināšana? Jā un nē. Manuprāt, mūsdienu pircējs vēl nav īsti gatavs tam skarbajam konceptam "Ja gribi lēti, tad būs jāgaida", jo "labi un lēti" tomēr ir liels retums (vai neviens nav aizdomājies kādēļ tā?), bet ja teiks atklāti, neviens pie šī tirgotāja neiepirksies. Manuprāt, tas ir veids kā izdzīvot starp lielajiem e-komersantiem.

Arī pircējiem derētu nedaudz aizdomāties par to, kādā veidā šāds mazpazīstams tirgotājs var atļauties piedāvāt zemāku cenu nekā lielie internetveikali Latvijā? Protams, ka tam apakšā ir mazākas vai lielākas shēmas. Par brīvu, diemžēl, neviens nevar strādāt. Vajag būt reālistiskākiem un nedaudz vairāk paškritiskiem.

K karijs 432 09.05.2017

Pieteicu preci,sazinājos apstiprināja,ka ir noliktavā. Samaksā faktūrrēkinu un piegādi. Preces kā nav tā nav. Zvanu,neviens no diviem uzrādītajiem telefonnumuriem neatbild. Zvanu tā,katru dienu,tērējot savu laiku. Beidzot sazvanu. Paceļ kundze,kas skaidro,ka no noliktavas prece nāk 3 dienas,tad vēl 3 dienas līdz Jums. Skaidroju,ka Jūsu mājaslapā ir uzrakstīts līdz 3 darbdienām preces piegāde. VIŅAI PILNĪGI VISS VIENALGA. Tā preci neesmu saņēmis jau 20 darbdienas. Tagad neceļ telefonu,nauda pārskaitīta,untelefonzvaniem un e-pastiem neatbild. Ja kuram ir nepieciešamas liekas galvassāpes,tad var ar šo kantori saistīties,bet nu ES NEKAD VAIRS TURPMĀK NĒ!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes