veikals MNL Jelgavā
Veikalā MNL Jelgava mebeļu nodaļā mes nopirkam divānu. Sarunajam, kā viņš bus iepakots un viņu ienesis majas pirmajā stavā. Rezultatā atbrauca viens vaditais un pateica ka viņš atstās divānu majas pagalmā, divanam iepakoja tikai metalisko kaju :-0 un rezultatā bija sabojats apdares materiāls. bet tas vel nav viss, divanam tris kajas bija brinas, bet ceturta sudraba krasa. Mes esam ļoti neapmierinati ar MNL veikala darbienieku kvalifikaciju.
Komentāri (9)
Negribētu piekrist šīs pircējas viedoklim, jo es tieši jauna stūra dīvāna meklējumos sastapos ar MNL pārdevējiem, kas man apstāstīja par iespējām pasūtīt un ieteica lielisku variantu manam mazajam dzīvoklītim. Esmu pilnīgi apmierināta ar piedāvāto servisu, jo pasūtīto dīvānu man piegādāja mājās, par ko protams samaksāju papildus. Esmu apmierināta ar MNL veikalu un cenas šeit ir ļoti samērīgas.
Līdz šim labprāt ar sievu iepirkāmies Jelgavas MNL. Pavisam nesen iegādājāmies santehniku, ilgi nevarējām nolemt kuru pirkt, paldies pārdevējam, izsmeļoši pastāstīja un izrādīja, iepirkāmies vairāk kā simts lati, bet..........par nožēlu jāsaka, ka ne viss ir pilnīgs. Nolēmām arī gludināmo dēli iegādāties, visi bija iepakoti plastikāta plēvēs, izlikt un pārbaudīt nedeva iespēju( nav nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai pakalpojumu vai preces vai pakalpojuma cenu -PATĒRĒTĀJU TIESĪBU AIZSARDZĪBAS LIKUMS), tāpat arī pādevējs nevarēja piebilst par Poļu jaunā dēļa knifiem( kā vācu dēļiem vienā pusē regulējamas kājiņas), bet kā izrādījās pēc izpakošanas, tās nepildīja savu funkciju, dēlis šupojās, bija nestabils, starp citu dēlis bez šī knifiņa maksāja 5 lati lētāk t.i 16 ls, domājams stabilāks. Nākamajā dienā griezāmies pie tā paša pārdevēja ar pretenziju un lūgumu pamainīt pret vācu dēli,divreiz dārgāku. Sākumā viņš izrakstīja čeku nosūtīšanai ražotājam, vēlāk saplēsa to un iztēlojās eksperta vietā, sāka pārbaudīt to, neapmierināti atsvieda dēli, pateiktdams, ka viss kārtībā(patērētājam nav dota iespēja realizēt atteikuma tiesības, noslēgta līguma atcelšanas, noslēgta līguma nosacījumu grozīšanas vai citas likumīgās vai līgumiskās tiesības), es pat neieminēšos par tādu pārkāpumu, kā, precēm( zviedru vannas maisītājam, vācu dušai, spāņu vannas istabas maisītājam) nebija instrukcijas latviešu, pat ne krievu valodā, japāņu, ķīniešu gan.
Gribējām Jelgavas MNL nopirkt iepriekš tur noskatītus izvelkamos krēslus-gultas. Mums vajadzīgais modelis jau bija izpirkts. Darbinieki nemācēja paskaidrot, vai un kad būs jauns pievedumas, arī psūtīt vajadzīgo nebija iespējams. FUI! Tad nu tagad nāksies tēlot medniekus un "medīt" jauno pievedumu.
Es ar nesen iepirkos MNLā, nopirkām boileru un paklāju, sarunājām, ka atvedīs uz mājām abus kopā, kad atbrauca mašīna, izrādījās, ka atvests tikai paklājs! Upss, ko nu? Samaksājām par piegādi un paskaidrojām, ka bija paredzēts atvest arī boileru. Teica, ka atvedīs rīt! Ok! Par laimi tiešām atveda un par piegādi nebija jāmaksā! Tas priecē. Vēlāk bija vēl viens pirkums. Pirkām virtuves skapīšus. Divi bija jau salikti, bet viens stūra plauktiņš iepakots-nesalikts, mums tas bija izdevīgi, jo citādi savā transportā iedabūt nevarētu. Kad atbraucām mājās un sākām likt kopā detaļas, pārsteigums bija jauks, mums bonusā bija iedoti vēl divi plauktiņi! :) Ceru tik, ka kādreiz, kad attapsies, atpakaļ neprasīs :D
Ko jūs tur visi (izņemot Agnesi) runājat? MNL ir labs veikals gan cenu ziņā,gan apkalpošanas ziņā! Nekad nav bijušas nekādas problēmas ne ar mēbelēm,ne celtniecības materiāliem,ne santehniku! Esmu klients jau daudzus gadus!
Paldies visiem darbiniekiem!
klienti,ljudi-voobwe strannie,sami ne znajut chego hotjat,esli plohoe nastroenie,to srivajutsja na pradavcev,no pomnite mi ne psihologi i esli za ne malenjkij rabocij denj pridet hotja bi 10 takih klientov,to sil uze ne hvataet...a inogda daze uze bez nastroenno prihodjat i trepjat nervi,pitajutsja iz prodavcev sdelatj glupih i voobshe ne znajushih zakonov...no milie klienti-vse MI znaem prava potrebitelja i sootvetstvenno nashi!!!! Estj konecno i ponjatlevie klienti-im mi radi,i nastroenie mogut podnjatj daze!!! P.S.otnositesj s ponimaniem k prodovcam!!!
Nopirku skapi MNL. Bija pēdējais, tādēl pa taisno no zāles - atveda man vinju izjauktu un aptītu ar plēvi - bet skrūves nebija izņēmuši... Un tās bija saskrāpējušas skapja virsmu diezgan redzamās daļās... Nu labi - to vēl noriju - sāku meklēt instrukciju, protams - nav. Labi - mēģināsu tikt bez tās galā - kaut kā saštukoju kur un kā, jau salieku karkasu kopā, likšu klāt aizmugurīti - un ko domā - nagliņu nav... Zvanīju uz MNL un tur izrādījās, ka instrukciju esot izmetuši laukā un nagliņām, lai eju pats pakaļ.
Attieksme jau protams vispār nekāda. Domāju, ka jāpiepērk skapim kumode klāt - bet MNL to noteikti vairs nedarīšu!
MNL var pirkt tikai betonu, kūdru puķēm, spilvenus un varbūt vēl arī filtrus un skrūves, jo visā pārējā esmu saskārusies ar vieniem brāķiem, vīzdegunīgu pārdevēju (šauro pierīšu) attieksmi, neko vairāk.
Vienreiz nopirku datorkrēslu, kuram jau komplektā bija pielikta neīstā atzveltne, nopirku dārgu lustru, kurai vienam stikla flakonam nebija detaļa, ar ko to pievienot pie pamatstruktūras (nācās ielīmēt ar Momentu), vienīgi pats vienkāršākais galds uz metāla kājām man nopircies bez brāķa.
iegādājos MNL dīvānu, tas tika piegādāts tieši no noliktavas rūpnīcas iepakojumā.Montāža nebija nepieciešama, jo viss jau bija salikts rūpnīcā, dīvāns nebija liels. Pēc izpakošanas mājās konstatēju, ka dīvānam nefiksējas viena mala un to nevar salikt. Izsaucu meistaru Oskaru. Tas apskatījās dīvānu un paskaidroja, ka paši esam vainīgi, jo dīvānu esam salauzuši nepareizi ekspluatējot. Nekāda garantijas remonta nebūs. varot pasūtīt no rūpnīcas detaļu, bet jāmaina tā būšot par saviem līdzekļiem. Es paskaidroju, ka nekādas darbības ar dīvānu neesmu veicis, ka jau pie pirmās salikšanas dīvāns nefiksējās. MNL guru Oskars paskaidroja, ka visi dīvāni veikalā tiekot pārbaudīti, līdz ar ko brāķis neesot iespējams. Es norādīju, ka dīvāns ir rūpnieciskā iepakojumā un atvērts tas nav bijis, kā tad viņu varēja pārbaudīt . Oskars samulsa un paziņoja, ka ja mēs melojot, ka neesam salauzuši dīvānu, tad viņš arī var melot, ka tas tiek pārbaudīts. Kolosāla attieksme. Kad uzrakstīju iesniegumu MNL vadībai, tāpat saņēmu atteikumu ar paskaidrojumu, ka tas neesot garantijas remonts, detaļu varot pasūtīt, bet jāmaina pašiem. Interesanti, kas tad ir dīvāna garantijas remonts? Nekas vērsīsimies PTAC...