AtrisinātaMiegam.com - Krāpšana
Pasūtīju virs matracī inetrnetveikalā miegam.com jau 7. Februārī. 21. Februārī rakstu, kad būs. Atbild, ka pēc nedēļas. Nav. Rakstu atkal. Būs 15. Martā noliktavā uzreiz izsūtīs ar Omniva. Paiet nedēļa. Nav. Rakstu lai atgriež naudu. Atbildes nav. Telefonu neceļ. Tagad man nav ne naudas, ne virsmatrača.
Aprīļa mēnesī tika atgriezti 80€. Viens maksājums 50€ un otrs 30€. Prasu,kad būs pārējā summa, atbildes nav. Kāda situācija citiem,kuri gaida naudas atmaksu. Ar komunikāciju šim kantorim ir ļoti slikti. Kaut ko ieskaita tad,kad piedraud ar PTC vai policiju. Ja, kaut ko sūtat,padomājiet 2×. Tikai ieteikums.
Komentāri (18)
Labdien,
Jāraksta PTAC .
Ar cieņu,
SIA Lexem, juridiskais birojs
Speciālā atļauja (licence) parāda atgūšanas pakalpojuma sniegšanai Latvijas Republikā Nr. PA-2023-1
Es arī tūliņ sākšu bērnu autiņbikses šeit reklamēt. Raksti privāti!
Sveiki, man ir pilnībā tāds pats stāsts, tikai veicu pasūtijumu 28.feb , nekādas atbildes soc tīklos, kā arī neceļ telefonu.
Labdien,Gint!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Kā jau skaidrojām, mūsu virsmatrači tiek izgatavoti visaugstākajā kvalitātē ļoti rūpīgi un pēc pasūtījuma. Saistībā ar neplānoti lieliem kavējumiem mūsu ražotāja pusē, šīs virsmatraču partijas piegādes laiks būtiski atlikās, ko diemžēl neparedzējām un nevarējām ietekmēt. Šobrīd Jūsu pasūtīto virsmatraci esat saņēmis kopā ar nelielu atvainošanās dāvanu no mūsu puses.
Turpmāk darīsim visu, lai šāda situācija neatkārtotos un pārskatīsim piegādes/izgatavošanas procesus mūsu klientiem. Preces, kuras ir mūsu noliktavā, tiek izsūtītas nekavējoties un klienti saņem 1-2 darba dienu laikā.
Ļoti ceram, ka esat ar virsmatraci apmierināts un lai Jums lieliska šī saulainā Svētdiena! :)
Cerot uz sapratni un ar sveicieniem,
www.miegam.com
Man gan viss atnāca, labākais virsmatracis kāds redzēts ieliku atsauksmi lapā miegam.com bet runājot par aizkavēšanos tā mēdz notikt, jo ķīnieši dažreiz gļuko, vnk. jāpagaida, kur te krāpšana? 😄 vnk nokaveēja. Kad cilvēks nokavē tikšanos uzreiz krāpnieks? 😄
Labdien, Artūr!
Liels prieks par to, ka esat ar mūsu virsmatraci apmierināts! Piedāvājot konkrēto produktu, ir izvēlēti vislabākie materiāli ar visaugstāko izpildes kvalitāti, kas ir mūsu galvenā vērtība. Darām un arī turpmāk darīsim visu, lai nodrošinātu maksimāli labu servisu un nemainīgi visaugstākās kvalitātes produktus mūsu klientiem. Diemžēl dažreiz gadās neplānotas situācijas, kuras ir sarežģīti paredzēt, bet vienmēr esam atvērti komunikācijai un uzņemamies atbildību par mūsu servisu.
Ar sveicieniem,
www.miegam.com
Miega klīnika, arī miegam.com solīja preci piegādāt dažu dienu laikā, bet jau divi mēneši prece nav saņemta. Pasūtīju 12.februārī. Atteicos gaidīt ilgāk. Uz manu prasību atgriezt naudu, atbildēja, ka nevarot šobrīd to izdarīt. Tirgo preci, kura viņiem nav.
Labdien, Ilze!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Kā jau skaidrojām, mūsu virsmatrači tiek izgatavoti visaugstākajā kvalitātē ļoti rūpīgi un pēc pasūtījuma. Saistībā ar neplānoti lieliem kavējumiem mūsu ražotāja pusē, šīs virsmatraču partijas piegādes laiks būtiski atlikās, ko diemžēl neparedzējām un nevarējām ietekmēt. Pie mūsu produkta iegādes brīdī bija norāde, ka tie tiek izgatavoti pēc pasūtījuma - tas nav masu produkts, tāpēc izpildes un piegādes laiks aizņem zināmu laiku. Šoreiz šis laiks gan tiešām pamatīgi pārsniedza arī mūsu cerības, un no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Produktu Jūs noteikti būtu saņēmusi - tiesa ar kavēšanos. Tā kā nevēlējāties ilgāk gaidīt, Jūsu naudas līdzekļi tiks atgriezti pilnā apmērā.
Turpmāk darīsim visu, lai šāda situācija neatkārtotos un pārskatīsim piegādes/izgatavošanas procesus mūsu klientiem. Preces, kuras ir mūsu noliktavā, tiek izsūtītas nekavējoties un klienti saņem 1-2 darba dienu laikā.
Ar sveicieniem un cerot uz sapratni,
www.miegam.com
Labdien, Mārīte!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Kā jau skaidrojām, mūsu virsmatrači tiek izgatavoti visaugstākajā kvalitātē ļoti rūpīgi un pēc pasūtījuma. Saistībā ar neplānoti lieliem kavējumiem mūsu ražotāja pusē, šīs virsmatraču partijas piegādes laiks būtiski atlikās, ko diemžēl neparedzējām un nevarējām ietekmēt. Pie mūsu produkta iegādes brīdī bija norāde, ka tie tiek izgatavoti pēc pasūtījuma - tas nav masu produkts, tāpēc izpildes un piegādes laiks aizņem zināmu laiku. Šoreiz šis laiks gan tiešām pamatīgi pārsniedza arī mūsu cerības, un no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Produktu Jūs noteikti būtu saņēmusi - tiesa ar kavēšanos. Tā kā nevēlējāties ilgāk gaidīt, Jūsu naudas līdzekļi tiks atgriezti pilnā apmērā.
Turpmāk darīsim visu, lai šāda situācija neatkārtotos un pārskatīsim piegādes/izgatavošanas procesus mūsu klientiem. Preces, kuras ir mūsu noliktavā (ar attiecīgo norādi mūsu mājaslapā), tiek izsūtītas nekavējoties un klienti saņem 1-2 darba dienu laikā.
Ar sveicieniem un cerot uz sapratni,
www.miegam.com
15.aprīlī atmeta man 50€.Solīja ,ka 26.aprīlī būs visa nauda. Šodien ir 27.aprīlis un protams naudas nav. Ņirgājas tik.
Pirmo reizi sastopos ar internetveikalu, kurš ir tik nevērīgs pret pasūtītājiem - uz e- pastiem neatbild, biznesa čatā atmet gatavas atbildes, norādītais telefons neatbild. Vēl pāris dienu gaidīšu, tad sazināšos ar kompetentām iestādēm.
miegam.com es rīt rakstu iesniegumu PTAC un policijā par nepiegādātu preci un neatgrieztu naudu.
Sveiki, kā viss beidzās?
Veicu pasūtījumu 14.martā. Tagad ir jau jūnijs un neko neesmu saņēmusi. Vairākkārt ir rakstīts gan uz e-pastu, gan whatsapp numuru, gan arī zvanīts. Bet ne reizi nav saņemta atbilde vai pacelta klausule. Komunikācija šim kantorim zem visām kritikām. Plika krāpšana.
Ja nevar atsūtīt preci, tad vajag atgriezt naudu.
Identiska situācija. Vispār nesaprotu šādus “biznesmeņus” .
Kāda ir jūsu - tagadējā situācija?
Vēljoprojam esmu bez nekā. Nekur neatbild, sazināties nav iespējams un nauda netiek atgriezta.
miegam.com
Ja piegādes kavējas, tad vismaz informējiet cik ilgi jāgaida pasūtījums un atbildiet uz e- pastiem, kā pieklājīgi tirgotāji to dara
miegam.com
Preces nav
uz zvaniem neatbild, uz sms ari