Miega Klīnika - Atsūta nepareizu preci un pazūd bez vēsts
Ieraudzīju segu internetā, vilinoša atlaide, liela sega, radiniece bija sūtīJusi, tiesa bērnam, bet sega atnākusi, nekādu problēmu. Nosūtīju pieprasījumu, saņēmu e-pastā rēķinu (rēķinu gan izsūtīja ļoti ātri) , apmaksāju rēķinu, gaidu segu.
Atbrauc kurjers, iedod paciņu, uznesu augšā, divas citas, nepareizas, bērnu segas, kuras man nav vajadzīgas. Sākās epopeja. Sazvanīt šo firmu nevar. Epastā neatbild. Nosūtīju e-pastā pieprasījumu, ka vēlos atgriezt segu, tātad likumiskā kārtībā no manas puses viss izdarīts. Saņēmu atbildi, ar atvainošanos, ka man naudu atgriezīs, un pajautāja, kā vēlos segu nogādāt atakaļ, ar omnivu, dpd vai kurjeru. Norādīju, ka man ir ērti ar kurjeru no adreses, un tā arī atkal šī firma pazuda. Uz vēstulēm neatbild, sazvanīt nav iespējams.
Domāju, kā risinā šo lietu. Sāku interesēties. Firma Igaunijas, sazvanīju Ptac, viņi informēja, ka jāgriežas eiropas ptac, bet lai pagaidu vēl pilnas 14 dienas. Tā, nu es, kopš 27. Jūlija, gaidu, kad ar mani sazināsies šī, patiesi noslēpumainā firma un atgriezīs manu naudu, jo turpināt sadarbību un mainīt segas es patiesi nevēlos.
Visi maksājuma uzdevumi ir pieejami, sarakste arī.
Pievienot komentāru