MFD Veselības centrs ''Dziedniecība'' - Slikts serviss

Radās nepieciešamība apmeklēt ārstu un vēlējos telefoniski jau sazināties un rezervēt laiku, bet tā kā sen nebiju šeit zvanījis, tad pat biju aizmirsis par viņu īpatnējo apkalpošanu. Zvanu 1x, neviens neceļ, zvanu vēlāk nesavieno, zvanu vel paceļ un uzreiz nomet telefonu, zvanu vel pāris reizes ar pusstundas un stundas intervāliem un protams neviena dzīva dvēsele neceļ telefonu. Tad atcerējos, ka līdzīga situācija bija arī iepriekšējās reizes kad tur zvanīju. Nesaprotu, ko tad viņi tur tādu dara ja stundām ilgi nav iespējams sazināties. Beigās nospļāvos un pierakstījos citur. Telefons viņiem laikam tikai skata pēc, savu funkciju nemaz nepilda!

Atbilde no MFD administrācija Pārstāvja atbilde 21.04.2016

Labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju un Jums sagādātajām neērtībām! Ņemot vērā, ka MFD Veselības centrā «Dziedniecība» ienākošo zvanu skaits ir lielāks, nekā esošie tehniskie resursi, pašlaik notiek jauna zvanu centra izveide, lai spētu daudz kvalitatīvāk apkalpot visus ienākošus zvanus. Lūdzam vēl nedaudz Jūsu pacietības līdz brīdim, kad zvanus sāks apkalpot jauns zvanu centrs.
Tāpat informējam, ka veikt pierakstu uz vizītēm Jūs varat arī elektroniski, sūtot ziņu uz e-pastu [email protected].
Ar cieņu,
MFD administrācija

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes