Meridian Ttrade Bank - Slikts serviss, nekorekta attieksme
Rīgā, veikalā Sahāra atrodas bankas Meridian Ttrade Bank filiāle, kurā gribēju veikt maksājumu par dzīvokli. Abas kases bija aizņemtas un es gaidīju rindā. Sieviete pirms manis vienā no kasēm aizgāja, un kā tas parasti notiek - gāju klāt pie lodziņa kurš tikko atbrīvojās. Gribēju sniegt dzīvokļa rēķinu, uz ko Nataļja Fogele rupji uzkliedza, ka viņa esot aizņemta, jo viņa taču strādājot, tad pacēla telefonu un viņa parunāja pa telefonu. Pēc tam atbrīvojās otrs lodziņš un piegāju pie otras bankas operatores un veicu maksājumu. Šis notikums bija 20.10.2016. gada uz čeka laiks 18:37.
Izrādījās, ka Nataļja Fogele nebija pabeigusi bankas operāciju, jo kundze no kuras viņa ņēma naudu, kaut kur aizgāja meklēt naudu, jo bija paņēmusi par maz naudu.
Uzskatu, ka bankas darbiniece apkalpo klientus, tad vinai ir jāizturas ar cieņu. Pat šajā situācijā cilvēcīgi un pieklājīgi paskaidrojot situāciju es būtu sapratusi, ka man ir jāuzgaida, citādi, man nebija skaidrs, kad man uzbļāva, ka viņa taču strādā. Būtu vēlams bankas valdei atgādināt Nataļjai Fogelei klientu apkalpošanas kultūras nianses, pie šāda darbības stila un apkalpošanas kultūras jūsu banka zaudēs daudz klientu.
Ar cieņu, Iveta Magone (diemžēl tikai šodien pamanīju, ka maksājuma kvītī arī vārdu man ir ierakstījuši nepareizi - Ieva Magone, personas kods ir pareizs.)
Pievienot komentāru