Membershop.lv/ UAB Baltijos Didmena - Krāpšana, naudas neatgriešana, komunikācijas attieksme kritiska
Vēlos padalīties ar ļoti negatīvu attieksmi, jau gandrīz divus mēnešus mēģinu panākt, lai atgriež man naudu par atgriezto preci, un nekā, visu laiku notiek sarakste caur e-pasta starpniecību, kad nauda netiks atgriezta, minot iemeslu, kad preci esmu atgriezusi pēc norādīta termiņa, proti, 30 dienas. Es preci atgriezu, pēc ta, kad iegādātie apavi nebija vispār dabonami virsū uz kāju, neder izmērs. Viņi min, kad ja neder izmērs, tas nav iemesls atgriezt preci. Piegādājot sūtījumu, iepakojums saplēsts, apavi burtiski iemesti kastē, apakšā uz apavu zolēm, manāmi skrāpējumi, uzlīmes noplēstas. Radās iespaids, kad apavi tiek pārpārdoti tālāk, nejau kā jauni, bet izskatījās kad kāds iepriekš atgriezis un protams šie apavi tika tirgoti tālāk. Par nožēlu, pat aizdomāties nevarēju, kad radīsies šāda problēma, būtu veikusi foto fiksāciju, kā pierādījumu. Gribu piebilst, kad esmu patstāvīgs klients jau gadiem un šī diemžel nav pirmā reize, kad nākas saņemt nekvalitatīvu preci. Tagad viņi kategoriski atsakās atgriezt naudu un jamin, kad šo preci es atgriezu janvārī un kad pati pēc divām nedēļām sāku meklēt, kur palikusi mana nauda, akāpec netiek atgriezta, kas vispar noticis, tad arī, it kā nebija preci saņēmuši, nav noliktavā, bijā jāuzrāda Latvijas pasta sūtītais čeks, tad it kā nebija pievienots atgriešanas akts un beigās novilconot laiku, atbildēja, kad naudu neatgriezīs. Patstāvīga problēma viņu noliktavā, saņemot lielu kasti, pazūd kā puteklis, nevar atrast, neviens neko nezin. Bet mums Latvijā pastāv 6 mēnešu laiks, atgriezt preci pēc neatbilstības un visi membershop.lv atgriešanas minētie iemesli ir tieši un skaidri definēti kā neatbilstība iegādātajai precei. Un galu galā, pastāv Latvijas likumdošanas garantijas laiks iegādatajai precei. Tagad atsūta man, ja man kas nepatīk, varu vērsties patērētāju tiesību aizsardzības iestādēs, rakstu iesniegumu, bet naudu neatgriezīs. Iesaku visiem, kuri iegādājas no šī interneta veikala, ja sūtījums ir aizdomīgs un atverot iepakojumu, ir aizdomas, veiciet foto fiksācijas un visu dariet maksimāli, lai ja nu gadījumā kas, jums ir pierādījumi.
Pievienot komentāru