Meistars Veikals / Ķekavā - Nepieņēma atpakaļ ne atgrieza naudu par nekvalitatīvu preci
Nopirku preci, bet bija nekvalitatīva. Nebiju paņēmis čeku, bet internetbankā var atrast visus pirkuma rekvizītus, bet veikalā pateica, ja čeka nav neko man nepalīdzēs. Nekur citur ar tādu attieksmi nebiju saskāries, vairāk tur kāju nesperšu un iesaku darīt tā arī citiem!
Komentāri (4)
Tad paldies un sveiki, ar tādu attieksmi tālu netiksiet..
Čeks ir darijumu apliecinošs dokuments
Mēs laikam dzīvojam ledus laikmetā, kur progress nav gaidāms.
Varbūt vajadzētu aizbraukt paskatīties kautvai uz Igauniju kur jau sen neviens ar čeku buntēm apkārt nestaigā, bet maksājot ar karti visi dati ir pieejami internetbankā un visu var saprast, kas un kā.
Pie tam tur nekāda kasiere parastā neapstrādā šādas problēmas, bet gan jau ir interesantākas lietas , ko darīt un klienta labāk atkratīties. Ja gribētu labu servisu arī pēc klienta id arī var redzēt kas noticies utt.
Bet mums jau ir ļoti progresīva valsts un izskatās tādi paši pilsoņi...
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs saka, der arī bankas maskājuma uzdevums.
Jums vienīgi jāparūpējas, lai tiktu saglabāts darījumu apliecinošs dokuments — pirkuma (kases) čeks, stingrās uzskaites kvīts vai bankas maksājuma uzdevums.