Mego - Slikts serviss
Šodienas Mego veikala apmeklējums Baložos izvērtās nepatīkams. Cilvēku maz, strādā divas kases. Pie vienas tikai 1 cilvēks, tur arī nostājos. Vecāka gada gājuma cilvēks vēlējās nopirkt zemi, bet īsti netika skaidrībā, kam tā domāta vai derēs viņam kasiere palīdzēja saprast, kopā ar viņu lasīja un mēģināja saprast. Tasvilkās samērā ilgi, nodomāju, ka ne vienmēr, kur mazāk cilvēku viss notiek ātrāk un, cik tomēr kasiere ir pacietīga. Pienāca mana kārta, pajokoju, ka ne vienmēr atrāk ir tur, kur Rinda īsāka. Laikam nevajadzēja, kasiere to uztvēra kā pārmetumu. Teica, tā neesot viņas vaina. Atbildēju, ka tā arī nesaku.. Tālāk sākas dīvaina uzvedība, preces tika mestas diezgan agresīvi, prasītas atpakaļ un atkal mestas. Neko, sapratu, labāk klusēt. Bet tad konfektēm nezināja kodu, sāka meklēt kladē. Teicu, lai neliek šo preci, jo vairs nav laika, autobusu nokavēšu. Atbildēja, varot nodzēst visu un lai ejot uz citu kasi. Teicu nav nepieciešams, vienkārši, lai noliek malā šo preci. Tomēr viņa griezās pie kolēģes ar jautājumu par preces kodu. Tas viss ievilkās, sāku patiešām nervozēt, jo iet kājām savos 70 gados īsti nevēlējos ar iepirkumiem. Tad mana kasiere piecēlās un teica, ka mani neapkalpošot. Viņas kolēģes piesteidzās un turpināja apkalpot. Mana kasiere stāvēja un teica, ka viņai nepatīkot mana attieksme. Ja godīgi, man viņas arī nē. Kamēr viņas kolēģfe centās pēc iespējas veiklāk noskenēt preci un saņemt apmaksu, viņa turpināja izteikt piezīmes - novēlēja man jauku dienu. Teicu, paldies, bet diez vai tā būs, jo škiet, ka nāksies ar pilnām rokām soļot 2 pieturas uz māju. Uz to saņēmu repliku, ka to arī tieši viņa man novēlot. Varētu turpināt, jo tas nebija viss. Paldies kasierei, kas pabeidza manis apkalpošanu.
Nekad nebiju sūdzējusies, bet, laikam jau, vienmēr ir pirmā reize.
Pievienot komentāru