Mego - Slikts serviss
Zvanīju uz Mego norādīto tālruni, lai palūgtu, lai sava veikala bukletus nemet man pastkastītē. Turklāt uz tās ir norādīts, lai netiek mesta reklāma un bukleti. Tā vietā jaunkundze, kas atbildēja uzreiz strupi atbildēja - tas jums nav mums jāzvana, mēs bukletus neizplatam. Jautāju vai viņi neatbild par sava uzņēmuma bukletiem, uz ko saņēmu atbildi, ka par to atbild izplatīšanas kompānija. Es ļoti labi saprotu, ka bukletus izplata izplatīšanas kompānija ar ko uzņēmums sadarbojas, taču ja uzzvanot veikala administrācijai man tiek pateikts, ka viņi neatbild par saviem bukletiem, tad atvainojos, kas tas ir par kantori, kurā neviens neatbild par savu darbu? Slēgt tādu! Bail iedomāties kas tad notiek ar veikala produkciju par kuru viņi gan jau arī noteikti, ka neatbild.
Biju jauka pastāvīga Mego kliente, taču tagad noteikti izvēlēšos rimi, jo tur uzzvanot veikals tikai palūdza manu adresi un paši visu nokārtos, kā būtu arī jānotiek kārtīgā kompānijā, kas atbild par savu darbu. Tādā kompānijā noteikti nav bail iegādāties pārtiku!
Kā arī jaunkundze, kas runāja ar mani pa telefonu neprata nekādus klientu apkalpošanas standartus - visu laiku mani teikumā pārtrauca nevis noklausījās līdz galam, kā arī pacēla balsi uz manis. Atlaist!
Komentāri (4)
Pēc likumdošanas (personu datu aizsardzība) 3.personai nav tiesības jautāt konfidenciālu informāciju par Jums, kā, piemēram, telefona nr/ adrese utt. Šobrīd Jūsu sūdzība pierāda to, ka MEGO darbinieks izdarīja pareizi, bet RIMI darbinieks izdarīja nepareizi.
Tā vietā, lai uzvanītu pareizajam adresātam un atrisinātu savu jautājumu, jūs rakstāt garas sūdzības. Cilvēki jums viss kārtībā? Nabagi cilvēki, kas apkalpo šādus!
Man liekas nāk pastniece, ne un met? Un ja pastniece ignorē, ka Jums rakstīts nemest reklāmu, tad tā ir jau pastnieces vaina. Pričom tur jāzvana Mego? Lai iet parunāt ar pastnieci zem četrām acīm?
https://poopsenders.com/