Mego - Attieksme pret produkciju
Gribētu informēt pārējos pircējus vispirms, lai ļoti pārdomā iepriekš, vai iepirkties turpmāk Mego veikalā Cēsīs. Kā aculiecinieks, nejauši dabūju redzēt tādu faktu, kurš ilgi vēl paliks atmiņā. Veikala Mego pārdevēja izmantoja situāciju un mazgāja vai slaucīja sardeles ar kaut kādu drānu, acīmredzot tās sardeles bijušas novecojušas vai aiz nostāvēšanāš palikušas glumas. Protams, lai produkciju pārdotu, ir taču lietas labā kaut kas jādara. Bet vai tā ir normala rīcība mūsu dienās? Var taču nostāvējušos produkciju norakstīt. Es Dabūju noskaidrot tikai pārdevējas uzvārdu. Ja informācija ir pilnīga, tad pārdevējas uzvārds varētu būt Gromova. Viņa izsniedz desas, gaļas izstrādājumus Mego Cēsis veikalā.
Komentāri (16)
Pilnīgi piekrītu rakstītajam. šadu darbinieku vajag nekavējoties atbrīvot no darba, kamēr vēl kads nav apslimis. Kā izsniedzēja var tā darīt? Par šo darbinieci vairāki cilvēki Cēsīs jau ir izteikušies.
Tad nopērc tu tās sardeles un noraksti! Redzēsi, kur nauda pazūd! Ja derīguma termiņš ir kārtībā, tad gribu mazgāju, gribu slauku, gribu pakāļā bāžu. Atradies pārgudrelis.
Domāju, ka pārdevēja nav vainīga. drīzāk vadība lika viņai to darīt.
es tiešam vairs neapmeklešu šo veikalu..brrrr...
Tu pārgudreli, nav svarigi, vai ir derīguma termiņs vai jau beidzies, nekada gadījuma tas nav pieļaujams, slaucīt var ar lupatu katrs savu pēcpusi, nevis pārtikas produktus, katra gadījumā Vovačka, tu droši ēd tās ar lupatu apslaucītās sardeles, labu tev apetīti!
Jā un vēl pārgudreli Vova, droši bāz pakaļā tās sardeles, pēctam izvelc un atkal bāz mutē, labu apetīti.
Jā, esot redzēts, ka slauka ar vīriešu zeķi!!!
Kādas muļķības, nekad vadība neliks darbiniekam desas slaucīt, kā ar prātu? Ir gan pārdevēja vainīga, un viņu vajag atbrīvot no darba.
Hallo!!! Pirms pusgada arii es redzeeju shaadu skatu!!! Paliku ar muti valjaa, toreiz vakaraa iebraucaam iepirkties un staav iepirkuma ratinji ar sardeleem, sieviete bez emocijaam pirceeju klaatbuutnee mazgaa, noslauka un kraamee tik vitriinaas!!! Kopsh taa laika Mego neesmu bijusi!
Laikam buus jaainformee PVD !!!
citos pārtikas veikalos noteikti dara tāpat, tikai jums neredzot... :)
Kadas mulkibas, ka pardeveja vainiga??? Kam vinai tas vajadzigs - kaut ko slaucit, mazgat un tad smeret pircejiem? Nu prieks kam??? Tak logiski, ka vadiba nem sirsnigi prieksa!!!
nedomaju ka desas tur ir vecas.
galas izstradajumi kuriem derigumu termins iet uz beigam un notirgo starp darbiniekiem.NEKAD netiek izlikta prece pircejiem galjas un desu vitrina ar beigusos deriguma terminu
P.s. ja neesat pamanijusi tad ari desas ar deriguma terminu paliek glumas, jo razotaju iepakojumu plewites tadas.
Es šajā veikalā neiepērkos jau gadus 4. Kopš man iesmērēja vecus vistas spārniņus. Kad atvedu mājās un attaisiju iepakojumu, tāda smaka nāca, brrr. Braucu ar vistas spārniņiem un čeku atpakaļ, klusu palūdzu nodaļas vadītāju (negribēju celt traci), man nelaipni pajautāja, kāmdēļ tāda vajadzība, es paskaidroju. Kad atnāca nodaļās vadītāja (kurai laikam ar ožu nav kārtībā) mēģināja man ieskaidrot, ka vista tak nesmirdot!!! Es jautāju vai viņa tiešām nejūt to smirdoņu? kad teicu, ka laikam tad jāpaaicina PVD, man piekrita.
Tik sakiet, kā, pārdevēja, kas svēra to vistu nevarēja just to smaku????
Kāda velna pēc cilvēkiem par sevis nopelnīto naudu ur jāpērk veca pārtika????????? es nerunāju vel par to, ka mēs to pārtiku nesam saviem tuvajiem, bērniem.
es arī emu iepirkusies mego veikalā vecu preci..riwši no gaļas izstrādājumiem.vairāk šo veikalu nepmeklēju
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
darba devejs dod noradijumus stradniekam!
tatad pats vaininieks ir mego vadiba !
cietusajam ieteiktu caur tiesu pieprasit kompensaciju par negoda celsanu
bet ja nezinaju ka mego cesis tada situacija pats tur ieperkos bet protams to partrauksu!