www.sudzibas.lv Mego apkalpošana

Mego - apkalpošana

Iesaku neapmeklēt veikalu "Mego", Āgenskalnā.
Man čekā pārdevēja izsita lieku gandrīz 1 LVL, pamanīju to tikai apskatot čeku. Gāju atpakaļ, pārdevēja tobrīd neatradās kasē. Sākām runāt, uzrādīju pirkumu. Tad viņu pēkšņi pasauca apsargs, ka esot "očereģ". Es jautāju, vai tad es arī neesmu pircējs? "Ņet". Eju līdzi pārdevējai, viņa man neko nesaka. Stāvu, gaidu, kad apkalpos "očereģ". Viņa man neko pat nepateica, neskaidroja situāciju, vienkārši ignorēja. Apkalpoja sakrājušos 5 pircējus, rinda beidzās. Tad tikai pasauca vecāko pārdevēju. Abas runāja tikai savā starpā (krieviski), mani "neredz". Paprasīja pirkumu, iedevu, atdeva naudu un viss. Ne vārdu man nepateica, kāpēc tas gadījās. Protams, nekāda atvainošanās vai pliks "uzredzēšanos" arī nesekoja. Sajutos kā tāds apgrūtinājums ar savu 1 LVL, lai gan šajā situācijā apgrūtinājums bija pārdevējas kļūda. Man likās, ka būtu tikai normāli, ja man veltītu kaut pus teikumu. Bet ne vārda, pat virsū īsti nepaskatījās. Un es vēl līdz šim esmu vienmēr veikalā teikusi paldies.

Acīmredzot šim veikalam klienti nav vajadzīgi. Nav jau pirmā reize, kad tieši šajā veikalā saskaramies ar vienaldzīgu attieksmi.
Turpmāk tur iešu tikai galējas nepieciešamības dzīta.

P

Komentāri (10)

S Sauliite 19.10.2011

Nākamreiz izsauc policiju, tā problēmu ātrāk atrisinās!

S Saulītei 19.10.2011

Kā viņa zināja, ka pārdevējas sarunājas krieviski? Tā taču nav valsts valoda, varbūt saruna notika baltkrievu, vai pat ukraiņu valodā, tās visas taču ir radnieciskas.

S Sauliite 19.10.2011

Policiju ieteicu saukt ne jau valodas dēļ! ;)

S Saulītei 19.10.2011

Cik noprotu, valoda sūdzības autorei bija svarīgāka, nekā tas liekais lats.Katram taču var gadīties kļūdīties.

P Pircēja 19.10.2011

Mana ieteikuma neapmeklēt šo veikalu pamatā ir:
1) lieka LVL1 izsišana, nepamanīšana no pārdevējas puses;
2) absolūta pircēja ignorēšana.

Man nebūtu iebildumu, ja man situāciju paskaidrotu arī krieviski. Kaut angliski, vāciski vai ar zīmēj, ja pārdevēja citādāk nemāk. Bet galvenais - kaut ko nebūt pateikt. Citādi aizgāja vienkārši prom no manis uz savu "očereģ" un nepateica neviena vārda, ko darīt man - stāvēt turpat, iet līdzi, gaidīt kaut kur, iet pie kāda cita vai varbūt iet prom. Vai risinās problēmu, atdos naudu, vai nē. Kaut ko taču pateikt var, vai ne?

Runa ir par ignoranci, nevis valodu. Valoda attiecībā uz mani no pārdevējas puses netika pielietota nekāda.

B Baņķieris 20.10.2011

Neesat dzirdējuši, ka Krievijas krievi ir pārsteigti par laipno apkalpošanu Latvijas veikalos? Bet ne jau par tādiem kā Mego viņi runā! Mego - tā ir Krievija! Krievs jau pēc savas mentalitātes nevar LAIPNI apkalpot pircēju! Nu varbūt pati jaunākā paaudze var...

M Mārtiņš 21.10.2011

It seviški, runa iet par krievušku - Muranovu Ariandu.

Vienreiz tajā pašā Mego piekasījās, ja esot viņiem 3 LS parādā. Uz 10x atkārtoto jautājumu, kādā sakarā, atbilde, bija itkā sistēma kkad tur neesot pareizi noskaitījusi no kartes naudu. kas par absurdu, pirmo reizi kko tādu dzirdu.

Nu i lai maksā no savas kabatas par kko, kas tur kko, kkad nav izdarījis. Ne mana darīšana.

Vispār to pārdevēju vajadzetu no darba atlaist uz ar apdi*stu mietu vēl uzšaut.

M Mārtiņš 21.10.2011

Paskatījos uz datumiem, tas noticis pavisam nesen, tapat, ka ar mani.

Tur tam veikalam vajadzetu uzsutit, kadu parbaudi, jo notiek cilveku šmaukšana. Varbūt sakarā ar iztrūkumu u.t.t

Un tik nesen vēl no viena paziņas dzirdēju tādu nesen notikušu gadījumu. Tur kkas nav tīrs!!!

K karlisapsitis 11.03.2012

beidz, lienīt stulbības gvelzt. Arī latvju zeltenes man gadījušās, rupjas pārdevējas. Vakar piemēram, latviešu meitene, ap gadiem 23-25 man ļoti rupji uzbrauca, jo es stāvēju rindā un sarunājos ar brāli un viņai traucē skaitīt naudu. Labi, apklusām. Pēc tam, kad maksāju, sniedzu naudu, novēlēju veiksmīgu dienu un pasmaidīju, uz ko pārdevēja slimi neadekvāti pateica - iebāz savu smaidu d... Varbūt viņa iedomājās, ka es pasmaidīju kā ciniķis par viņu vai kā, bet nu tā ir paranoja, es parasti cenšos atsmaidīt cilvēkiem, kas ir rupji, jo tā viņi saprot, ka tu neielaidīsies ar viņiem viņu negācijās. Un ja pat es būtu pasmaidījis kaut kā ne tā, es taču viņai neko neteicu aizskarošu, kāpēc man bija jādzird kaut kas tik rupjš pretīm? Un kur cieņa pret klientu? Es saprotu, ka tajā Krustpunktā pie Akmens tilta Pārdaugavas pusē pārdevējiem laikam slikti apstākļi, bet tad maini darbu nevis atļauties rupjības. Par mentalitātēm, ko lienīte pieminēja - tā nav krievu mentalitāte, jo krievi pēc būtības ir sirsnīgi cilvēki - tā ir padomju izkropļotā mentalitāte. Kā zināms, arī latvieši bijuši PSRS, tāpēc šī izkropļotā mentalitāte piemīt arī latviešiem.

A aga 11.03.2012

Par tieši šo veikalu man draudzene stāstīja, ka 10 - 15 min. pirms veikala slēgšanas pircējus sāk bez maz vai ar slotu dzīt ārā. Tā, ka piekrītu, pircējus šajā veikalā negaida! Un pati, kad esmu tur retu reizi iegājusi, dažas pārdevējas ir apkalpojušas ar tādu attieksmi, it kā es viņām būtu kā skabarga pakaļā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes