Pulss 5 - Neadekvāta reģistratore
Vēlējos aiziet pie ārsta, kas man nosūtīja uz rentgenu, nolēmu nevilcināties un iet uz rentgenu kamēr atrodos dzimtenē, bet tas man sagādāja nepatīkamu pārsteigumu. Administratore ap gadiem 60, kas reģistrē klientus 114. kab. runāja krieviski un pie tam nelaipnā tonī. kad pateicu, ka nesaprotu krievu val., viņa mēdījās, ka arī nesaprot. Kā vispār tāda attieksme drīkst būt pret klientu? Es viņu momentā atlaistu no darba. Pie tam viņa netika galā ar papīriem, kas jau ir cits stāsts...
man savā dzimtenē jājūtas pazemotai? sori, te nav nekāda Krievija.
Komentāri (3)
šitādas raganas dienmžēl gadās. kaut gan ne jau tautība te ir izšķirošais, tikpat var gadīties arī ragana no latviešu pārstāvjiem.
Esmu jau aptuveni 4 gadus veselības centra "Pluss-5" pastāvīga paciente. Nekad nav bijušas šāda veida problēmas. Bet ja pareizi atceros no pagājušā 2009.gada rentgena kabinetā (114) ierīkoja atsevišķu reģistrāciju. Agrāk ģimenes ārsts nosūtīja uz kabinetu, rentgenologs atzīmēja pacientu, kurš ieradies un veica rentegna uzņēmumus. Taču kopš pagājušā gada sākās tas murgs. Ģimenes ārste (kura strādā, tur pat pāris stāvus augstāk) nosūtīja mani uz rentgena kabinetu ar uzraxtu uz nosūtījuma: "Svarīgi! Veikt rentgena uzņēmumu šodien!". Man tā saucamā reģistratore, vai māsiņa, vai kā nu viņu varētu nodēvēt pateica, ka nav iespējams veikt uzņēmumu, jo akūto pacientu pieņemšanas limits todien jau sasniegts (viņi tur varēja pieņemt laikam kaut kādus 10 akūtos pacientus), nākošā pieraxta vieta esot iespējama tikai uz nākošo nedēļu. Pilnīgi ignorējot dakteres uzraxtīto. Mēģināju gan pa labam sarunāt, gan dusmīgi pamatojot savu nepieciešamību, bet šī kā cerbers. Galu galā uz minēto 114. kabinetu vajadzēja ierasties manai ģimenes ārstei. Izrādījās, ka man deguna blakusdobumu iekaisums un nav laika gaidīt nemaz. Pateicoties manai, supetrīgajai ģimenes ārstei, to nedēļu, ko man būtu bijis jāgaida, jau ārstējos un paralēli apmeklēju LOR uz procedūrām. Var jau būt ka vajag tik drastiski uzvesties, bet kopš ieviesa atsevišķo reģistratūru un pierakstu sistēmu tas 114. rantgena kabinets manuprāt ne vienam vien ir sagādājis liekas galvas sāpes. Interesanti zināt, ja kāds ierastos ar salauztu kāju viņam atbildētu, ka akūto pacientu limits sasniegts, pienāciet nākošnedēļ?!
Rākstija sūdzību arī ragana, laikam, dabūja individuālo atteiksmi un vēl japiebilst ka aprobežotībai nav tautības, autore, kas prot tikai LV un dzīvo kaut kur citur-aizmūka no dzīmtenes, atgriežas, lai pa lēto ārstēties LV un te krievi nelaipni apkalpo-vai vai vai, brauc atpakaļ strādā par administrātori tē! ;-))))