A/S Veselības centru apvienība - E-pieraksts - cilveku maldināšana
Nevienam neiesaku izmantot As Vca e-pieraksta sistēmu! Šīs sistēmas dēļ jūs var rasties nepatīķamas situācijas. Pirms nedēļas es pirmo reizi izmantoju šo e-pieraksta sistēmu, lai pierakstītos uz 2 izmeklējumiem veselības centrā elite.. Vakar man tika veikts 1. Izmeklējums. Tā kā šo izmeklējumu veicu 1. Reizi, nezināju cik ilgi viņš ilgst, bet skatoties pieraksta sistēmā tur bija starp pierakstīšanās laikiem bija norādīts ka 15min, lai gan patiesībā šo izmeklējumu veic 1h-1,5h un pat ilgāk! Mans pieraksts bija 18: 30, bet reāli es ārsta kabinetā iegāju kādu laiciņu pirms 20-tiem!
Vakar man vel vakarā atnāca vēstule e-pastā no vca.lv ka man ir mainīts pieraksta laiks uz 2. Izmeklējumu, ko es veicu šodien. Kad pierakstījos, tad man tika norādīts laiks 12.20, bet vēstulē bija rakstīts, ka mainīts ir uz 14,20! Neko sliktu nedomādama, es arī ierados uz izmeklējumu tajos 14.20 un kā par lielu izbrīnu, man pasaka ka izmeklējumam vajadzēja notikt iepriekš paredzētajā laikā, t. I. 12.20! Tad kāda mārrutka pēc vca e-pieraksta sistēma sūta šādus kļūdainas vēstules saviem pacientiem, ja patiesībā nekas netiek mainīts? ! Es vnk biju šokā! Es protams viņiem paskaidroju, ka neierados ātrak, jo man atnāca vēstule, ka mans pierasts ir mainīts! Paldies kardiologam Ivaram Vaskim un otrai dakterītei, (kurai diemžēl, es vārdu nezinu) , kuri mani tomēr pieņēma un veica šo izmeklējumu, pretējā gadījumā 40eur būtu iztērējusi pa velti!
Paldies mūsu klientei par aktīvo reakciju uz nelabvēlīgo situāciju, kas radusies neprecīzas e-pasta vēstules dēļ. Šāda aktīva attieksme palīdz mums operatīvi atrisināt kļūmes, kas apjomīgas daudzpakāpju informācijas apmaiņas gadījumā dažkārt mēdz rasties. Mēs esam gatavi situāciju atrisināt klientam par labu, kā tas arī šoreiz ir noticis. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Tehniskā kļūda, kuras dēļ tika izsūtīts nekorekts e-pasts par izmaiņām pieraksta laikā, jau ir apzināta un novērsta.
Īpaši atvainojamies par sagādātajām neērtībām, gaidot izmeklējumu. Šajā gadījumā elektroniskajā pierakstā pieteikums reģistrēts korekti. Tuvākajā laikā precizēsim, kādēļ pieņemšana aizkavējusies, un skaidrojumu sniegsim VCA Elite klientei personīgi.
Ar cieņu, "Veselības centru apvienība" klientu apkalpošanas dienests
Komentāri (2)
Pievienoju bildi, ko rakstot sūdzību neizdevās pievienot.
Par VCA ir dzirdētas daudz daudz sūdzības. Ja VCA negrib strādāt normāli, tad rezultāts ir tāds kāds ir. Vajag rakstīt VCA vadībai, jo viņus apkalpo IT uzņēmums Medicloud.