Mēbeļu Nams - Slikta apkalpošana
Mēbeļu namā vēlējos iegādāties galda virsmu jaunajam dzīvoklim. Kad pārdevēja bija piefiksējusi galda virsmas materiālu un gabarītus, gatavojoties maksāt avansu uzdevu jautājumu: "kāds ir piegādes termiņš virsmai? " viņa atbildēja, ka virsma pēc 4 nedēļām varētu būt piegādāta. Es pavaicāju, kas notiks, ja virsma netiks piegādāta 4 nedēļu laikā? Pārdevēja attrauca: "nu tad gaidiet tālāk? " es nedaudz apstulbis uzdevu konkrētāku jautājumu: "vai tiks piemērota preces vai piegādes atlaide, ja virsma netiks piegādāta 4 nedēļu laikā? " viņa atbildēja: "nē, tas nav no mums atkarīgs! " es nedaudz apstulbis uzdevu nākamo jautājumu: "tad sanāk, ka es savu virsmu varu gaidīt 10 gadus un jūs par to neesat atbildīgi? " viņa atbildēja: "jā, tā sanāk! " es viņai pavaicāju, lai iedod man priekšniecības numuru, ko viņa arī nosauca. Es uzreiz numuru pierakstīju un zvanīju priekšniecībai tajā pašā laikā viņai manā priekšā zvanīja telefons un viņa atbildēja ar tekstu: "jā, priekšniecība! " es viņai uzdevu jautājumu: "vai jūs par mani ņirgājaties? " viņa atbildēja ka nedošot priekšniecības numur, jo priekšniecībai nav laika ar mani ņemties. Es sapratu, ka te nebūs aršana un aizgāju virsmu pirkt uz citu veikalu, kur Cena par identisku virsmu bija 1,7 reizi lēkāta. Takā varbūt labi, ka tā sanāca...
Negribu teikt, ka apkalpošana veikalā ir slikta šī starpgadījuma dēļ, jo šajā pašā veikalā dīvānu nodaļā bija ļoti jauka pārdevēja, pie kuras nopirku gultu un, kura cilvēcīgi paskaidroja, kāpēc nevar dot laika garantiju, taču pamatojoties uz iepriekšējām piegādēm var dot tikai goda vārdu par piegādes termiņu.
Var jau būt, ka mēs ar pārdevēju nesapratāmies, vai mans runāšanas tonis bija nejauks, ko tajā brīdī gan nemanīju, taču pārdevējas attieksme pavisam noteikti nebija adekvāta. Negribu būt ļaunu un novēlu pārdevējai tikt galā ar problēmā, kas veicināja viņas dusmu vilni manā virzienā!
Pievienot komentāru