Mēbeles24 - Piegāde
Pasūtīju mēbeļu komplektu, iemaksāju avansu. Pēc mēneša sāku interesēties par mēbeļu likteni. Atbildi saņēmu pēc divām dienām - tādas mēbeles vairs neražo, tāpēc man visžēlīgi tiek ļauts iebraukt pie viņiem un saņemt atpakaļ savu naudu. Griezos patērētāju (ne) aizsardzības centrā, viņuprāt viss esot kārtībā. Man gan tā neliekas. Shēma līdz nelabumam vienkārša: no lētticīgajiem iedzīvotājiem tiek savākta nauda, divus mēnešus (oficiālais piegādes termiņš) apgrozīta un pēc tam atmesta atpakaļ. Nopietni apsveru iespēju griezties policijā. Ja vēl kāds saskāries ar līdzīgu problēmu, dodiet ziņu: [slēpt]@inbox.lv
Komentāri (4)
jūs samaksājāt-preci nepiegādāja-atdeva naudu. Ko vēl vajag?
Visi taču ir tikai cilvēki.
Rodžeram:
Lasīt proti? Kur bija rakstīts, ka man atdeva naudu? Un, tavuprāt, lai uzzinātu no sava sadarbības partnera, ka tādas mēbeles vairs neražo, bija nepieciešams vairāk kā mēnesis? Pie tam es to uzzināju pēc vairākkārtējiem zvaniem. Oficiālu atbildi vēl joprojām neesmu saņēmusi. Gan jau, ka pienāks akurāt pēc 60 dienām. Visi taču ir tikai cilvēki? - ja viņi man paši piezvanītu un atvainotos, es šajā portālā savu laiku netērētu.
vajdzeja palasit jau ieprieksejas sudzibas, te var tiesam piekrist ka uz to mebelu letibas un lielas izveles par ko tiek prasiti avansi ta ir tiesam tikai shema lai uzaudzetu abarotu kas notur firmu virs udens, jo noliktavas atlikums ir nekads, viss figure tikai interneta ar parkopetam bilditem no arzemju vairumniekiem, kur ja beigas kas nesaiet un nesanak nopirkt preci pa leto vai nesanak abarots pilnai kravai kas sadardzina preces vertibu del transporta izmaksam nekas netiek piegadats un atliek vien klientam pateikt sorry..
To: kknd
Paldies par atbalstu.