Maxistore - pazuda gan nauda, gan pasūtīta prece
Nevaram sazvanīt jau 3 dienas maxistore.lv darbinieku- Igoru, kurš bija atbraucis pie mums paņemt izmērus un pasūtījumu, kā arī priekšapmaksu- 30% apmēra. nedēļu atpakaļ bija saunāta durvju piegāde un montāža, bet piegādes dienā saņemam zvānu- kā durvis ir sabojātas un piegādes šodien nebūs. sarunājām, kā Igors piezvanīšot pēc 3-4 dienam sarunāt nākošo piegādes un montāžas dienu. Jau 3 dienas viņš telefonu neceļ. Piezvanīju uz citu numuru, kas ir ielikts www.maxistore.lv mājaslapā, klausuli paceļ cits maxistore menedžeris, sākuma teicis- jūsu pasūtījumu ir paņēmis cits darbinieks, viņam arī zvaniet ar saviem jautājumiem. Bet izklausot mūsu bēdas, solījis tā pati dienā nodot Igoram ziņu, ka mēs gaidām no viņa atbildes un apsolijis ka Igors mums piezvanis vakarā. Bet diemžēl joprojām neviens nav piezvanījis un vismaz kaut ko paskaidrojis.
Komentāri (2)
Interesanti gan jūms sanāk, brīnum vien. Visi telefoni ir darbas kartībā, ko var apliecināt telefona operators. Tikai sestdien no rīta saņemam zvanu no Igora, kurš stastīja kā ir bijis slimnīca ar augstu tepmeratūru un diemžēl neviens firmas darbinieks mums nezvanīja, jo brīnumaina kārtībā neviens no viņa kolleģiem nezināja ka viņš nav darbā un nevar pacelt klausuli slimības dēļ. Visam mūsu sarunām ir sagatavoti apliecinājumi un pieradījumi.
Labāk nerakstiet brīnumus, labāk padariet līdz galām neizdarītus un neuzsāktus darbus. tās būšot īsts pieradījums jūsu godīgumam.
P.s. Igora skaidrojums par nokāvējumu ar datumiem: šoreiz durvis atbrauca nedauz gaišāka krāsa, bet apliecināja kā pirmdien saņems "pareizas" un arī pirmdien solīja durvis ar kārbu uzstādīt. Ļoti gaidam pirmdienu.
Beidzot, viss tika noskaidrots un atrisināts parrūnu ceļā. Durvis uzstādīja 12.02.2013, montāžnieki savu darbu paveica ļoti professionāli un kvalitātīvi, Igors mums atvēda garantiju. Neskātoties uz visām nesaskaņām, galā rezultāts patīkami parsteidza.