Maxima t/c Valdeka - Bojāta prece
Labdien!
Iegadājamies spēļu komplektu Maximā T/c Valdeka Jelgavā (austiņas, pele, klaviatūra) . Atbraucot mājās pārbadījām un konstatējam faktu, kā klaviatūrai nedeg apgaismojums. Atvedam preci atpakaļ, bet preci mainīt uzreiz atteicās, lika aizpildīt pieprasījuma pieteikumu.
Preci aizsūtīja uz ekspertīzi. Uz vieta pārbaudīt preci nebija iespējams, tikai novērtējām vizuāli, tāpēc nesaprotu, kāpēc mums jācieš un jāgaida tik ilgi, kamēr uztaisīs ekspertīzi. Preci pēc remonta nepiekritīsim ņemt, jo to tikai izņēmām no iepakojuma lai pieslēgtu. Manu prāt vajadzēja uz vietas apmainīt uz citu vai atgriezt naudu, jo prece neatbilst norādītājām prasībām. Vēl joprojām nav ekspertīžu slēdziena un neviens ar mums nav sazinājies. Divas reizes jau zvanīju uz maximu un vienu reizi biju klātienē. Izskatās, ka mani vienkārši ignorē in nevienam neinteresē, ka tiek pārkāptas manas tiesības.
Komentāri (2)
Pirmkārt, kad iesniegums tika uzrakstīts? Likuma noteiktajā kārtībā pakalpojuma sniedzējam atbilde jāsniedz 15 darba dienu laikā( kas sanāk trīs kalendārās nedēļas). Ja šajā laikā nav iespējams sniegt atbildi, pakalpojuma sniedzējam ir jāinformē paklapojuma ņēmējs rakstveidā par termiņa pagarinājumu. Un spriežot pēc rakstītā, termiņi autoram ir zināmi, tikai viņi gaidīt nevēlas.
pārsvarā tādas preces neiegādājas Maximā:D tāpēc var viskaut kas būt.