www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Labdien.
Šodien piedzīvoju šādu situāciju: iepērkoties Maxima x, piegāju pie letes salātu nodaļā un stāvu vienīga, pārdēvēja izliekas ka neredz un izliek āra rakveres cīsiņus, es pagaidīju kamēr izliek, bet pārdēvēja piegāja pie ledusskapja un izņēma vēl paku. Es palūdzu pārdēvēju lai nr. 3 trauciņa nosver "siļķi kažoka", nolika cīsiņus uz letes un saka likt iekša trauciņā, bet pamaz ielika, tād saka no trauka lasīt apakšējas atpaliekas no iepriekšēja pārdotas, palūdzu nelikt to, bet no visa gabala paņemt pilnu rindu un ielikt trauciņa, tā bija darīts. Tād es palūdzu daktera desu ap 0.200 gr. , bet pārdēvēja sāka apkalpot citu, es teicu, ka mana rinda un mani jāapkalpo (es stāvēju gaidīju kamēr cīsiņus izliek) līdz galam, viņa izliekas, ka nedzird, es skaļāk teicu, ka jāapkalpo mani un tād citus, viņa apkalpoja citu un tād piegāja un saka krievu valoda: " не кричите". Es palūdzu desu, viņa saka sava valoda: " я не буду продавать вам", es palūdzu sūdzības grāmatiņu, viņa saka: у меня её нет!
Es gāju pie otras kases un pajautāju kur vāru satikt vadītāju, kasiere laipni teica, ka izsauks un piezvanīja, neviens neatnāca. Es gaidīju tur pat pie kases ap 10 min. , kasierei bija neērti ka tik ilgi un neviens nereaģē un viņa zvanīja kaut kur 5 reizes, neviens nenāca. Es gāju vēl pienam pakaļ un pēc šā visa iestājos rinda kasē, kur samaksāju par precēm, kasieri bija ļoti laipni, bet žēl, ka paliku bez desas. Es uzskatu, ka vispirms jāapkalpo cilvēku un pēc tu vari izlikt preci tālāk, mazgāt traukus un tt. Man žēl, ka strādā šādi cilvēki un taisa problēmas pircējiem, nav iemācīti atvainoties un laipni apkalpot.

Ar cieņu.

N

Komentāri (4)

N Nadezda 21.09.2017

tas incidents notika, Kurzemes prospekt 110 B

Dainis 21.09.2017

Būs kārtējā trauma, ko izrunāt jums pie psihologa, varbūt vēlaties ko kompenesēt jo jūs mājās nesagaida 200 gramīga desiņa?

M man 21.09.2017

Cien, Nadezda!

Lūdzu savu sūdzību varat rakstīt [slēpt]@maxima.lv norādot kurā veikalā, cikos tas atgadījās. Maximas klientu speciālisti Jūsu informāciju nodos veikala vadītājam.

M man 21.09.2017

P.S. Vai arī zvanot uz bezmaksas klientu apkalpošanas telefona numuru 80002020 no 8.00 līdz 22.00

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes