Maxima - Slikts serviss
Labvakar!
Vēlos iesniegt sūdzību par Ogres Maxima Xx (T/c Dauga) darbinieku attieksmi un pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Apmēram pirms nedēļas devos uz veikalu mazliet pēc plkst. 21: 00, vēlējos iegādāties gaļu, palūdzu, lai to sagriež, taču man pateica, ka griešanas aparāts / Slaiseris šobrīd tiek mazgāts. Manuprāt, nav īsti pareizi gandrīz stundu pirms darba laika beigām mazgāt šo iekārtu.
Vakar (14. Februārī) atkal devos uz šo veikalu un atkal vēlējos iegādāties mūsu ģimenē ļoti iecienīto dižskabārža gaļu, atkal palūdzu, lai to sagriež, taču pretī saņēmu atcērtošu atteikumu, jo gaļā esot skrimslis un to nevarot sagriezt.
Manuprāt, šī problēma būtu jārisina, jo mūsu ģimenes locekļi noteikti nav vienīgie, kas šādas darbinieku rīcības dēļ atsakās no produktu iegādes.
Komentāri (6)
Kad tad vēl šo iekārtu mazgāt, kad visi darbinieki devušies prom no darba? Loģiski vismazāk apmeklētā laikā.. Otrs, ja tev garšo gaļa ar skrimšļiem kuri bojā iekāras, kuras tiem nav paredzētas..
Pirmkārt, esmu strādājis ar šādu iekārtu un zinu, ka skrimšļi to nebojā. Un jā, man garšo skrimšļi, bet, ja ir šāds piedāvājums sagriezt gaļu, tad tas ir paredzēts līdz darba laika beigām. Nekur nav norādīts, ka produkts tiks sagriezts klientam noteiktā laika posmā.
Nez kāpēc tad Rimi, Elvi un citos veikalos gan gaļas sagriež pat ar skrimšļiem. Pie tam, skrimslis nav salīdzināms ar kaulu un citreiz pat gaļa, kam āda ir cietāka par skrimsli, tiek sagriezta bez problēmām.
Ja gribi piemaksāt produkta cenai par virsstundu darbu, gan jau to var ieviest!
Kādi cilvēki, vai pašam nav ne naža, ne roku, ņem un griez slinkuma invalīd
Cik zinu daudzos veikalos gaļu pārtrauc griezt no 21-00 jo darbiniekam ir atveleta stunda ,lai izmazga iekartas tapec neredzu sadam sudzibam nekadu pamatu zel ,ka pirceji nevar but saprotosaki un atrod visur negacijas loti zel.
"jo mūsu ģimenes locekļi noteikti nav vienīgie, kas šādas darbinieku rīcības dēļ atsakās no produktu iegādes." - ceru, ka jūs drīzumā izmirsiet, bezpalīdzīgie lopiņi!