Maxima Sarkandaugavas 9 - Хамство и отвратительное обслуживание
Магазин Maxima Sarkandaugavas 9. Обслуживание мягко сказать возмутительное. Стоит очередь, продавцы идут курить посылая людей на кассы самообслуживания. Стала свидетелем, когда мужчина возмутился и( цитирую дословно) в ответ от продавца услышал текст - На х** твоя жопа хороша.
На кассах самообслуживания сигареты продают по настроению, или стой ещё раз в очередь когда продавцы изволят вернуться с перекура. Видимо нужно отправлять туда передачу без табу, если с работниками справиться не могут.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (2)
MAXIMA administrācija varētu varbūt vienreiz paskaidrot sūdzambībelēm, ka kasierim ir vēl simts un viens cits pienākums, nekā tikai kasē sēdēt. Cik aprobežotam jābūt pircējam, lai domātu, ka kasi aizver tāpēc, lai ietu pīpēt. Kases liek slēgt administrācija, lai robotiem būtu 100% noslogotība, lai atpelnītu radušos izdevumus sakarā ar robotu uzstādīšanu. Tas nav pašu kasieru izdomāts brīnums, tikai vainīgi protams paliek tieši viņi. Ja nesēž kasē, viņus lamā pircēji, bet, ja sēž, tad lamā vadība.
Ieteikums vadībai- kamēr nesāksiet cienīt savus kasierus, pie jums paliks strādāt tikai tādi eksemplāri, kā Tev aprakstīts. Tādi, kas uz pircēja "иди на*уй" atbildēs to, kas aprakstīts tekstā.
Žēl, ka autors noklusē ko tad īsti teica tas pircējs, kuram kasieris tā atbildēja. Pircēji var atļauties pateikt jebko,kopš kura laika tas ir normāli?