MatroLuxe - Slikts serviss, bojājumi
2023. Gada 16. Septembrī pasūtījām veikalā imantā dīvānu (piegāde 2-3 Mēneši) . Saņēmām pasūtījumu tikai 2024. Gada 13. Februārī. Pa šo laiku veikalu nevarēja sazvanīt - necēla klausuli vai bija izslēgts telefons. Runājot ar veikala darbinieci par atlaidi sakarā ar termiņu neievērošanu, teica, ka viņai nav liekas naudas.
Saņēmot dīvānu un izpakojot to, konstatējām, ka sānu nišai ir izrauta cilpa. Uzrakstījām elektronisko vēstuli uz e-pastu, kurš norādīts mājas lapā, neviens neatbildēja. Zvanot uz vairākiem telefona nr. , beidzot sazvanījām Imantas veikala darbinieci. Viņa sazinājās ar kolēģi, kurš itkā apskatījās video ierakstu no video kameras, kur bija redzams, ka pakošanas laikā dīvāna visi elementi bija kārtībā, kas nozīmē, ka nišas durtiņas mēs salauzām paši. Piedāvāja izremontēt, bet par naudu.
Kopējai dīvāna stāvoklis par samaksāto naudu arī varēja būt labāka - plauktiem un nišām nobrāztas malas, skarāpējumi, netīrumi, kurus nav iespejums noņemt.
Pievienot komentāru