Massimo Dutti - Slikts serviss

Iegādājos šajā veikalā puszābakus par 150 eur, 16.09.2019. Pēc nedēļas (!) valkāšanas šņores abiem (!) apaviem sāka plīst. Vai nu nekvalitatīvas šņores, vai kaut kas nav ar caurumiem, kur tās ievērtas, es nezinu, nav svarīgi, bet apavi vairs nav valkājami. Vienvārdsakot, būdama spicē 2 nedēļas pēc tam, iegāju Massimo Dutti. Apavus līdzi nebiju paņēmusi, tā kā sākotnēji devos uz lielveikalu cita nolūka dēļ. Uzrunāju darbinieci, kas mani novirzīja uz kasi, kur pienāca vēl cita darbiniece, izstāstīju visu, darbiniece teica, ka pasūtīs jaunas šņores vai iedos jaunu apavu pāri, bet sākumā viņiem ir jāuzrāda čeks un paši apavi. Pēc pāris dienām devos atkal uz turieni nu jau ar apaviem un čeku. Apavus nu jau 2 nedēļas nenēsāju uz to brīdi... Darbiniece, kas mani uzklausīja nu jau atkal bija cita. Teica, ka neko nesaprot, neviens no kolēģiem viņai neko nav teicis. Jautāju, vai var vismaz noskaidrot, vai jaunas šņores ir pasūtītas, jo man teica, ka to izdarīs. Kaut kur viņa aizskrēja, tad kādam zvanīja, tad lika aprakstīt, kā izskatījās darbiniece, ar ko iepriekš runāju, un beigās nonācām pie tā, ka ne šņores nav pasūtītas, ne apavi, nekas, īsāk sakot, mana problēma vispār nekā netiek risināta. Ok, tā darbiniece apskatīja apavus, saplēstās šņores, uz abiem apaviem identiski, paņēma manus kontaktus un apsolīja, ka pēc nedēļas pasūtītās šņores jau varēšu savākt. Nu jau ir pagājusi 3šā nedēļa, es saņemu sms "jūsu apavi 39. Izmēra šobrīd nav pieejami veikalos, jūs tos varat pasūtīt mājaslapā", es esmu vieglā šokā, rakstu atpakaļ, ka man ir jau apavi, es nevēlos pirkt jaunus, man ir vajadzīgas šņores, vai jauni apavi to vietā, nu vai arī nauda. Tie man atbild ar atvainošanos, ka ir noticis pārpratums un šņores tiks pasūtītas šodien. Sanāk man ir jāgaida vēl ~nedēļa. Šodien, ir 24.10.2019. , nu jau ir pagājis vairāk kā mēnesis, un man zvana un atkal jautā kādus apavus es vēlos iegādāties un ko es vēlos, lai viņi pasūta. Nu nopietni? Man kārtējo reizi jāskaidro, ka es nekad mūžā neko vairs nevēlēšos viņu veikalā pirkt, es gribu vai nu jaunas šņores vai nu jaunus apavus, vai arī naudu atpakaļ. Nu jau patiesībā es vēlos savu naudu un tie apavi 100 gadus man vairs nav vajadzīgi. Par tādu naudu un tāda kvalitāte un serviss? Nē, paldies. Iespējams, šo lasot jūs līdz galam pat nesapratāt, kas notiek, ticiet man, es arī.
Un starpcitu, izmeklēju 38205 veikalus, meklējot līdzīgas šņores, kas būtu pietiekami garas, nekur nav. Un pat ja būtu, kādēļ man ir jāpērk apavi par 150 eur un pēctam jāskraida pa lielveikaliem meklējot šņores? Man tas nav jādara, ja es maksāju salīdzinoši lielu naudu par produktu.
Serviss ir vienkārši zemāk par zemu šajā veikalā, un kvalitāte drēbēm, izskatās, ka arī.

V

Komentāri (1)

O Otis 24.10.2019

Atvainojos, bet ar ko tās šņores ir tik īpašas, ka tiek piedāvāts mainīt apavus pret citiem tādiem pašiem? Trūkst detaļas par to, kas tie ir par apaviem, un kas tās par tik specifiskām šņorēm. Patreiz te tiek baigi laiks vilcināts. Tā vietā labāk laicīgi painteresēties PTAC. Apskati apavu garantiju. Domāju ,ka vajadzēja uzreiz dot uz garantijas pārbaudi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes