AtrisinātaMare Baltija - Metāla siltinātas durvis
Nekādā gadījumā neiesaku metāla durvis izgatavot firmā SIA "Mare Baltija" pie Renāra Apsīša, jo:1.) termiņu nepastāv-sola vienu termiņu, kad tas pienāk, nekas netiek darīts, atkal sola otru termiņu, atkal nekas netiek darīts un tā visu sadarbošanās laiku, līdz beidzot, ja līgumu noslēdzām 17.06.2010-durvis tika uzstādītas 01.09.2010, jo es kā klients visu laiku zvanīju, prasīju, kad būs durvis izgatavotas un uzstādītas, bet ne jau viss darbs bija pabeigts pat tad;2.)šis cilvēks vai kāds cits atbildīgais NEKAD nepazvanīs pirmais, neatvainosies, ka nevarēja ierasties-es zvanīju visu laiku un tad man bija jāklausās, ka daudz darba un kārtējie solījumi;3.)attieksme unikāla-šādu vienaldzību pret saviem pienākumiem vēl nekad nebiju sastapusi, nesagaidīju nekādu atsaucību un cieņu pret klientu tādā ziņā, ka solīt solīja, bet solījumus nepildīja-cilvēkam nav sajēgas par to, kā ir jāstrādā ar klientiem.Pievīla neskaitāmas reizes sadarbības laikā.Sadarbība bija tikai no manas puses-bija jāuzplijās, lai jau izdara savus pienākumus-atbrauc un uzstāda beidzot tās nelaimīgās durvis;4.)kad durvis bija uzstādītas, nošokēja krāsas "kvalitāte"-varēja viegli ar nagu ieskrāpēt un paliek krāsā švīka;5.) jau nepilnas 2 nedēļas pēc durvju uzstādīšanas nokrita rokturis, kas vēl tagad stāv un ļogās;6.)durvis nav noregulētas un vienas durvis ir 2 reizes pamatīgi ieklemmējušās tā, ka, lai atdabūtu viņas vaļā, ir jārauj riktīgi ar spēku vaļā;7.)vienām citām durvīm izmēri neatbilst-ir šķirba starp durvīm-durvis nav pareizā izmēra izgatavotas;8.)solījās visus defektus sataisīt, bet nu jau pat klausuli neceļ augšā-izvairās no saviem pienākumiem.Ja vēlaties jaunas metāla durvis, lūdzu nepasūtiet pie šīs firmas, jo šie cilvēki nesaprot, ko nozīmē kvalitatīvas durvis, patīkama sadarbošanās ar klientu, solījumu pildīšana, līgumā noteikto pienākumu izpildīšana-šīs lietas uz viņiem vienkārši neattiecas. Es ļoti nožēloju, ka sasējos ar šo firmu, kas vienkārši nošokēja ar savu attieksmi un nekompetenci.Žēl, ka krīzes laikā uzņēmēji neprot cienīt klientus kā vērtību un sava reputācija neko nenozīmē.
Uzņēmuma Mare Baltija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (85)
Labdien Ramona.
Uzskatu, ka Jūs neesat pilnīgi norādījusi visu darbu aprakstu- kad durvis pasūtījāt minējāt, ka vēlaties, lai tās uzstāda ne ātrāk par augustu, jo cik sapratu nebija savākta visa nauda. Termiņu nokavējām, atzīstu to 100%, bet par to tika piemērotas soda sankcijas, kuras es bez jebkādām diskusijām pieņēmu. Durvju kvalitāte ir 100% atbilstoša to cenai, jo kā maksā tā strādā. Par dažām nepilnībām, kā jau esmu minējis tās tiks novērstas līdzko būs iespēja, kādam to izdarīt. Iespējams tas tiktu izdarīts jau sen, vienkārši Jūs ar savu draudēšanu un neklausīšanos esat panākusi to. ka nevēlos ar Jums komunicēt.
Izjūtot cieņu pret pārējiem iedzīvotājiem Apsolu, ka nepilnības tiks novērstas.
Ar cieņu
Renārs Apsītis
Ramona jūs neesat pilnīgu info kundziņam sniegusi. Avansu diez nepiemirsa paņemt? O jā! Avansi tiek naski ņemti, un tad Renārs tālēs zaļajās. Ko jūs tādu profesionāli aprunājiet, tas mums visiem klientiem ar galviņām nav kārtībā. Viņam ir augstākā pilotāža uz cilvēku čakarēšanu. Ieskatieties Ramona kāds stāžš šim cilvēciņam. Oij mums vēl mācīties, un mācīties. Galvenais mīļie klienti krājiet naudiņu ,lai Mare baltija šefs Renārs var aizšaut kādā ceļojumā, ne jau pa savu nopelnīto naudu, bet gan oar naudu ko paņem no klientiem avansā.
Beidzot tauta sākusi runāt, malači, dod tik virsū tam mērglim, lai izjūt kā ir ka kakā uz galvas.
Nu tad beidzot kāds dod iekšās
Viegli jau piķi izdabūt no klienta bez doķiem, un krūmos prom, nu re kā viss notiek pamazām. Pasaule mazā, ca tie kas apisti daudz.
nu Renār,
kopš augusta (vai septembra) ir pagājuši vismaz 2 mēn., samaksāts acīmredzot ir, bet atbildība ir tikai solījumu līmenī.
"Iespējams tas tiktu izdarīts jau sen, vienkārši Jūs ar savu draudēšanu un neklausīšanos esat panākusi to. ka nevēlos ar Jums komunicēt." - nekomunicē, vienkārši novērs sava darba nepilnības nevis tikai ar vārdiem, bet arī ar darbiem, kāds komunikācijai sakars ar nepabeigtu brāķa darbu. kas tas par "tiklīdz būs iespējams" - tad, kad pūcei aste ziedēs, vai tad kad ziemā putni izknābās putas
par kvalitāti šīs durvīm jau katrs pats var nojaust: "kā maksā tā strādā"
Lielisks teiciens pakalpojuma sniedzējam , kā strādā, tā maksā, tāda sajūta ka Ramona ir viņa darbiniece. Vienkārši lasu, un nenosmieties, diez pašam nav kauns par šiem murgiem? Vai tas ir tāds izmisuma sauciens Dodiet loši man naudu vairāk! Un sēdiet visi un klusējiet, brīnos kā patērētāju tiesības likums viņu nav aizvēris ciet, laikam vajadzētu gan. Kur skatās VID, kur darba inspekcija, lūdzu SIA MARE BALTIJA ejiet un baudiet pa pilnu klapi. Ceru ka muļķi kļūs mazāk, un neuzķersies uz šo afēristu.
Renārs tukša muca kā redzi tālu skan.
arī varu teikt - nu Renār...
lai kas un kā tur ir bijis, bet firmas pārstāvim uzrakstīt - kā maksā, tā strādā...teiciens pēc definīcijas ir debils; kur nu vēl attiecībā uz privāto biznesu..un ja pats atzīsti, ka durvīm ir defekti, tad realitātē kvalitate drosi vien ir drausmīga, tiesi tā, kā kliente seit ir aprakstījusi...
Tāpat ieteiktu pārlieku neuztraukties un neizteikt indīgas piezīmes par klienta finansiālo stāvokli, jo tā tu pats sev kājā iesauj - so te lasa potenciālie klienti, kuriem visticamāk materiālie līdzekļi nav neierobezoti un ja ir iespēja, ka nesaskaņu gadījumā sis fakts tiks rīvēts viņiem degunā, viņi pameklēs citu durvju izgatavotājfirmu, Ogres rajonā tādu tacu netrūkst..
Pa degunu tam Renāram, un miers, klau laba ideja savākties visiem kopā , un aizbraukt pie viņa uz mājām. Domāju ka tā būtu spica tikšanās.
Viņam tak uz klientiem uzspļaut, vai tad nav saprotams?
Durvis izskatās tīri tā neko, izklausās ka Ramonai savos pāķos Madlienas pag. vienkārši apnicis sēdēt uz soliņa pagalmā un tenkot, izdomājusi internetu piesārņot ar kārtējo stāstu ka visi meistari ir slikti un vispār jābrauc uz Angliju tur taču ir zelta bedre.
Zinti ja gribi tad brauc uz Angliju! Kas tad ir? Esi viens no Mare Baltija klauniem?
Durvis ir tādas pašas kā Meistars
Atvainojiet, par nepareizi noformulētu izteikumu "kā maksā tā strādā", runa iet tieši par krāsojumu, protams mēs varam gan pulverkrāsot, gan trīsreiz gruntēt, bet saprotiet, ja durvju cena ir apmēram 240.00 Ls tad paskaitiet vien cik izmaksā metāls, furnitūra, transports, montāža, montažas piederumi utt...
Renār! Jūs tādu vārdu kā atvainojiet arī zinat? Jēziņ! Es pat apsēdos lasot. Aizej uzņēmējdarbības ētiku pamācies. Iesaku no sirds.
O bože kakoij mušina ,abasral latviju , kak svinja.
Может быть уважаемый Рейнарс и SIA "Mare Baltija", хоть тут сможет ответить когда соизволит хотя бы поднять трубку, и все же приехать и исправить свои косяки в Елгаве????
Для народных масс объясню, что фирма не несет никакой ответственности не по срокам не по гарантиям, только авансы очень хорошо берет. После того как нам установили забор с опаданием в три недели. Ворота просели уже через два дня после установки, замок на калитке развалился еще через неделю, доски все потресканные и докрашиваемые на месте. В итоге на все просьбы по хорошему исправить свои косяки Рейнарс, кормил меня завтраками, а теперь и вовсе не поднимает трубку. В связи с этим, я тебе Рейнарс, обещаю, что устрою не только антирекламу, но и закажу экспертизу для бюро потребителей, следующим шагом будет заявление в трудовую инспекцию, а потом уже и в налоговую службу. А ниже выложу работу этой "Замечетельной" фирмы.
Neceriet uz brīnumiem, nokritīs visi dēļi un būs ok.
Renārs lai atcerās vienu , ka bumeranga likumu neviens nav atcēlis. Un ticiet man bumerangs viņam iepisīs tieši starp acīm. Nu nevar cilvēks cakarēt pusi LV. Attopies džekiņ kamēr nav par vēlu. Pašam kauna galīgi nav? Es visiem klientiem aizskrietu tavā vietā rokas bučotu, tai vietā ka ar katru objektu ievies sev jaunus naidniekus. Žēl ka tādi uzņēmēji. Sievai un ģimenei ir ar ko lepoties.
Renār, tas, ka Jūs nepazvanījāt, ka nebūsiet, ir nepiedodami, bet tas, ka Jūs neceļat klausuli, zinot, ka zvanu es, jau ir rupji un nepieņemami.Kā jau teicu-ja darbs nebūs izdarīts pēdējā termiņā, es savus draudus realizēšu-ieliku sūdzības un antireklāmas par Jums, lai zin citi, kā noritēja mūsu sadarbība.Es netaisos kaut kad sagaidīt, kad Jūs beidzot aplaimosiet mani un izlabosiet tās nepilnības-to vajag darīt pēc iespējas ātrāk, tad arī nebūs tādu reklāmu.Un jau 3 mēneši ir pagājuši, kopš durvis it kā ir uzstādītas, bet nu ja vēl aizvien nevarat izlabot visu, tad pieņemiet vairāk cilvēkus, ja tik daudz darba.Atbildēt uz šo manu atsauksmi ir laiks, lai jau sevi aizstāvētu no briesmīgajiem pircējiem, bet pazvanīt man laika nav?Tipiski Jūsu garā.Un neklausījāties Jūs mani.Tā ka vēl aizvien naivi gaidu, kad tad ieradīsieties, bet tās nepilnības, piemēram, kā durvju iesprūšana nav nemaz tik nenopietnas, lai nekavētos, atbrauktu un izdarītu, kas līgumā paredzēts.Cena bija Jūsu nosauktā un aprēķinātā-pats atzināt, ka kvalitāte sūdīga.Trukst vārdu par Jūsu bezkaunību
Ramona ko ar pagrimušu cilvēku strīdēties, laiks visu saliks pa vietiņām. Pašam problēmas pēc problēmām, bet vēl sprēgā, ej tu nost kas pa muļķi.
Nosaukumu vajaga mainīt uz SIA PŪT VĒJIŅI
Zintim ziņojums-vienalga vai pāķi, vai pilsēta, bet arī mums ir tiesības uz kvalitāti un kvalitatīvu preci-naudu maksājam.Un mani nosauktie defekti bildē nav redzami-vai var redzēt to, ka viņas mēdz iespŗūst, ka ir nenoregulētas, ka ir kvalitāte krāsai slikta?Protams, ka nē...
Un Renār, Jūs savā piedāvājumā pats iekļaujat tāmē krāsu, tās cenu, tās kvalitāti, kuras kvalitāti arī garantējat ar sava uzņēmuma vārdu.Durvis varējāt jau uzstādīt augusta sākumā-vidū.Žēl, ka nesamaksāju visus maksājumus pēc pilnīgas uzstādīšanas un nepilnību novēršanas-tad Jūs jau būtu maksājis soda naudu nu jau par 4 mēnešiem, bet diemžēl apstākļi piespieda ātrāk noslēgt visus papīrus.Jūsu lielākā problēma-necieņa pret klientu, kā izrādās, ka es neesmu viena, kas nav ņemta vērā-savā ziņā atvieglojums, jo vēlāk būs vieglāk tikt ar Jums kārtībā, jo esam jau vairāki neapmierinātie klienti, ja ilgi vilksiet labošanas darbus garumā-es jau ar netaisos likties mierā, arī man kā Marijai ir plāni, ja neievērosiet savus pienākumus pret mums-pircējiem.Jūsu darīšana-vai naudu saņemot, pazudīsiet, neņemot vērā sūdzības vai tomēr beidzot sāksiet domāt par kvalitāti, kas nozīmē apmierinātus klientus un lielākas iespējas uzņēmumam izsisties krīzes laikā un zelt un plaukt.
Gan jau ka tas Zintis ir pats Mare pārstāvis, pats dzīvo pāķos, čuhotkā, un smird par citiem. Kāda starpība kur tavs klients atrodās, klients maksā naudu.
Pazīstu Ramonu, kā cilvēku, kurai nav vienaldzīgi kādā vidē dzīvo. Viņa rakstīja projektu, lai piesaistītu līdzekļus daudzdzīvokļu mājas durvju nomaiņai, bija vajadzīgs līdzfinansējums no iedzīvotājiem. Viņa uzņēmās iniciatīvu, lai cilvēkiem būtu labāki apstākļi. Projektu apstiprināja, finansējumu piešķīra.
Renāra frāze ..."kā maksā tā strādā, " liecina par bezatbildīgu uzņēmēju.Ja viņš zināja, ka par līgumā noteikto summu nav iespējams uztaisīt kvalitatīvas durvis, tad tā arī būtu teicis jau pašā sākumā, nevis tiranizējis klientu.Pēc komentāriem redzu, ka arī citi cietušie.Šeit noteikti jāiejaucas attiecīgajām instancēm, kaut gan, ja uzņēmējs spētu parādīt savu labo gribu savas firmas vārda spodrināšanai, tad viņam to arī steidzīgi vajadzētu darīt.Vienmēr ir iespējams labot pieļautās kļūdas nevis ieciklēties uz nespēju risināt saskarsmes problēmas. Aicinu abas puses nolikt "kara cirvi"-savstarpējos apvainojumus un atjaunot labo slavu savstarpēji. Ramona ticēja, ka atradusi labu firmu, kas kvalitatīvi un laikā veiks darbu, bet firmai jāatjauno klientu ticība saviem darbiem.
Jo, kas tad ir vajadzīgs šajā situācijā- Ramonai-lai mājas iedzīvotājiem nebūtu sūdzību par durvīm, bet firmai, lai nebūtu neapmierinātu klientu un to var izdarīt, novēršot defektus un atvainojoties( tur gan vajadzīga liela vīrīšķība, bet tāpēc jau cilvēkam mūžs dots, lai augtu).
Lai izdodas!
Domāju, ka firma tikai iegūtu, ja parādītu to, ka spēj pārvarēt konfliktsituācijas.
Ko Jūs runājiet? Renārs nav spējīgs pat komunicēt ar klientu, kur nu vēl risināt problēmas. Jūs pa daudz gribat? Maksājiet naudu un klusējiet, un ja neklusēsiet, tad viņš sāk murgot.
Pirms pasūtiet durvis, apskatiet durvis dabā un uzzieniet kas lācītim vēderā un apkārt vēderam.
Noteikti palīdzēs rekomendācijas no jau realizētiem objektiem.
Ļoti reti, kad zemākā cena durvīm ir lētākais risinājums!
Vienkāršāk ar šo firmu Mare Baltija nesadarboties, enerģiju cilvēkiem ir kur citur likt
Tur jau tā lieta, ka tā nemaz nebija lētākā cena-kopā bija 9 piedāvājumi un šis piedāvājums bija piektais-tātad bija 4 piedāvājumi lētāki un 4 dārgāki.
SIA MARE BAKTIJA ZERRO KANTORA. UZMANIETIES ĻAUTIŅI
To losi gan jau kāds izmācīs kā cienīt klientus!
Dzīvē viņu izmācīs, kā jau minēju bumeranga likumu neviens nav atcēlis.
jau likās, ka Renārs atvainojies piekāstajiem klientiem un visu izlabojis. varbūt vēl kādu 1/2 gadu jāpagaida?
Gaidiet, gaidiet nu jau tuliņ būs 2020 gads
Nekas vēl nav mainījies attiecībā pret durvju uzlabošanu!Tikai durvju kvalitāte palikusi sliktāka-vēl 1 durvis neverās ciet!!!Diemžēl!!!Kamēr nebūs izlaboti defekti, antireklāmas turpināsies!
Ramona ko jūs? Uzsūtiet vēl kādas durvis, un neaizmirstiet avansu samaksāt. Viņš rak Renārs mums multimiljonārs naudu neskaita par naudu.
Atbildīgās personas neatbild uz zvaniem un epastiem!!! Esam iemaksājuši pusi naudas, lai iegādātos un saņemtu metāla vārtus. Labprāt samaksātu arī otru pusi, bet šķiet, ka SIA Marebaltija pārstāvjiem ir pilnīgs ''pofigs''. Sākumā kautkādas atrunas un meli, pēc tam vispār klusums...
Iespējams vēl kādu izdosies apkrāpt, bet savā laikā aplis beigsies, un tad pagriezīsies pret pašiem (SIA Marebaltija īpašniekiem).
Laikam jāņem talkā pāris vīri ādas jakās... :(((
Lūdzu neiekrītiet ar Sia Mare baltija!
Oooo! Standartiņš , tas normāli, ko jūs traucējiet augstas amatpersonas. Apsjatieties cik firmai pamatkapitāls, tad viss būs skaidrs. Kāds kaputāls tāda firma, tāda vadība 1 eur vērta.
Nu ko losi Renār, domā daudz būs klientu pēc šādam ziņām par tavu darbu.Es arī grasījos pasūtīt 2 durvis un vienus vārtus jūsu uzņēmumā.Paldies visiem, kas nav vienaldzīgi un dalās negatīvajā pieredzē.Manā gadījumā tas ļoti palīdzēja.Ramona vēl iecietīgi pret tevi izturas, es būtu tā pietesis tevi, ka slimnīcā gulētu.
Losim vēl trāpās klienti, bet domāju laika jautājums
varbūt Renčiks gaida 1 gada jubileju no līguma noslēgšanas dienas vai uzstādīšanas dienas?
varbūt no pirmās sūdzības dienas?
Tik gļēvu tēviņu sen nebiju dzirdējis. Manuprāt ka čalis stāv dikti tālu no realitātes, un uzņēmējdarbības kā tādas.
Līgumi pie di***, termiņi, attieksme zerro!
VID kur skatās? Algas džekiem 2000eur uz rokas, kur nodokļi? Nav. Smaržo pēc pārbaudes.
Iesaku visiem, kas cieš no firmas, likt sūdzību Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā-šodien saņēmu vēstuli no cienījamā Renāra, ka līdz 30.aprīlim visas Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā iesniegtā iesniegumā minētās nepilnības tikšot likvidētas.Došu ziņu, kā gan ies, bet nu šaubas māc, ka firmas pārstāvji beidzot ņemsies pie prāta un pildīs līgumā paredzētās darbības.Es gan šokā esmu, ka tik daudz cilvēki jau ir cietuši no šīs firmas!!!Un prieks, ka kāds laicīgi izlasīja šo sūdzību un ieguva pareizu priekšstatu par firmu pirms sadarboties ar viņiem. Garantija ir 2 gadi, bet nu uz to firma laikam iet-novilkt laiku, lai ne par ko nav jāatbild!!!Cerams, ka tomēr izpildīs vēstulē teikto, jo pircējiem ir tiesības un pārdevējam ir pienākums pret pircējiem!Māri Ruski, veiksmi!!!
Oooo? Renārs Apsītis jau izpelnījies tik lielu godu, ka visa Latvija apspriež viņa profesionalitāti. Bravo, Renār bravo! Cēsis ar Tevi lepojās!
Mare Baltija ir sūdu kantoris, kas var būt par uzņēmumu ja SIA ir ar pamatkapitālu 1LS, sanāk ka jebkurš bomzis mūsu valstī var kļūt par uzņēmēju. Otrs variants viņš gaida kad varēs sagrābties pasūtījumu skaitu un aizbēgt savācoties avansus, dzirdēti daudz gadījumu - krāpnieks. Treškārt viņam nav nekāda komanda ar darbiniekiem, pāras purni čakarējās cehā (baigais uzņēmums un uzņēmējs - sēž kaut kādā pagrebā savākušies 3 šmuļi ar netīriem purniem bez izglītības un nu tik metinās durvis).
Klienti kas vēršās tādos uzņēmumos nesavācoties pilnīgu informāciju par uzņēmumu un nepalasot atsauksmes ir idioti, tie kas gaida pēc pasūtījuma dienas vairāku menešu garumā un pēctam neuzraksta par to sūdzību arī ir idioti.
Protams uzņēmuma vadītājs cik noprotu ir Renārs, arī pilnīgs idiots, par to lai pārliecinātos atliek atvert mājas lapu marebaltija, kad priekštats rodās momentāli, ka šajā uzņēmumā vadītājam ir zems izglītības līmenis un nav zināšanas par saimnieciskās darbības veikšanu, palasot šos komentārus arī var secināt ka persona ir pilnīgi vienaldzīga pret saviem patērētājiem, agri vai vēlu viņu gaidīs tiesas darbi, jo ne visi piedod ar vienu ierakstu antireklāmā, tai brīdī god. Renārs būs spiests mainīt SIA nosaukumu un turpinās strādāt, bet par laimi cilvēki ir spējīgi atcerēties uzņēmuma juridisko adresi kas ir: Džohara Dudajeva gatve 5-62, Rīga LV-1084 (līdz ar to šim uzņēmumam klientu skaits saruks katru gadu, līdz viņš būs spiests savu darbību pārtraukt).
Kādēļ viņam būs jāpārstāj savu saimniecisko darbību? Jo šai personai īstajā laikā nepietiks zināšanas jurisprudencē.
Neiesaku ar Mare Baltija uzņemties saistības, nervi, labs garstāvoklis paildzina cilvēka dzīvi.
Pilnīgi Jums piekrītu sūdu kantoris ar lielo S
Nezinu, kas ir Renārs, bet man te parādās saistība ar tādu tēlu kā Mārtiņš Tūte no agrākā Vārtu Dizaina: http://www.sudzibas.lv/?search=v%C4%81rtu+dizains&x=0&y=0, kas tagad darbojoties augstākminētajā Mare Baltija (juridiskā adrese gan tagad ir cita: SIA MARE Baltija, Reģ. Nr. 40103297642, Katlakalna iela 13, Rīga, mob. 22308200, T: +371 20041389, +371 2230820, [slēpt]@marebaltija.lv, www.marebaltija.lv). Darbošanās metodes nemainās:(
Renārs ir uzņēmējs no Cēsu novada, super čalis, paņem avansu un heijā... Maksājiet droši šai firmai, apkakās gan pa telefonu, gan aizmuguriski, acīs stāv kā MEMĻA.