Magnolijas zieds - Klientu maldināšana, nekvalitatīvs darbs
Pilnīgākā vilšanās magnolijas zieda klientu apkalpošanā, attieksmē un, protams, galvenais - pakalpojumu kvalitātē.
Tika veikts pasūtījums 2x "fearless" stila pušķim, lai no šiem diviem pušķiem izveidotu vienu lielu. Mājaslapā norādīts pušķa lielums - 40 cm. Loģiski, ka līdz ar to gaidījām tieši divas reizes lielāku. Par šiem ziediem tika maksāta trisciparu summa un rezultātā saņēmām mazu, ar caurumainām lapām ieskautu pušķīti, kas turklāt neatbilda mājaslapā norādītajai bildei. (realitātē pušķis bija ietīts spilgti sarkanā lentē, bet mājaslapas attēlā bija bordo un dūmmakaini rozā lentes) .
Firmas atbilde sekojoša - "piedāvājam 20% atlaidi nākošajam pirkumam. " - nākamā pirkuma nebūs! Kādēļ man ir vēl vairāk naudas jādod šim uzņēmumam, lai viņi "labotu" savu iepriekš veikto kļūdu? Tā skaitās kompensācija, ja man beigās vēl no viņiem jāpērk?
Vai tiešām šis ir veids, kā firma vēlas veidot savu reputāciju? Vai jāsāk instagramā visu priekšā rādīt pierādījumus, lai visi redz, kā strādā šī tik populārā firma?
Pievienot komentāru