Magnolijas zieds SIA - Slikta klientu apkalpošana
Ļoti vīlos kad vēlējos veikt pasūtījumu! Reiz saņēmu īpaši skaistu ziedu sveicienu ar kurjeru, viss tik ļoti iepriecināja, ziedu salikums, ziedu ilgums vāzē, pats kurjers arī pieklājīgs, nodomāju cik jauka kompānija, tiešām liels prieks par saņemtajām emocijām, tādēļ gribēju ko tik īpašu nodot tālāk.Veicot telefonsarunu 08.10.19. ar vīrieti, vēlējos pasūtīt ziedu pušķi, bet šī saruna nenoveda mūs pie rezultāta, jo sarunas gaitā ļoti vīlos, attieksme 0, neļauj izteikties un piedāvā apmeklēt tikai interneta platformu, es atveru vaļā mājaslapu, redzu kādi tur skaistumi, bet vēloties tomēr kaut ko īpašāku, lūdzu nelielu konsultāciju(tas viss notika paralēli telefonsarunai), bet šis vīrietis ar kuru notika telefonsaruna, sāk attaisnoties, ka, ja vēlaties kaut ko savādāku, tad jānāk uz vietas, ja nekas neapmierina no mājaslapas tad nāciet klātienē. Sāk man stāstīt cik maksā 10 rozes, ka zaļumi maksā, viss pa paciņām, lūdzu skatīt mūsu platformu, tur būs vislabākais piedāvājums, utml. mani mēģina novirzīt prom no telefonsarunas. Man personīgi neinteresēja cik tas maksātu, es vēlējos kaut ko individuālu, bet ar tādu attieksmi jutos atgrūzta. Pati neatrados tajā brīdī pilsētā, ir 21.gs vēloties apsveikt draudzeni nācās iztikt bez skaisto emociju vēstījuma, jo pēc šādas sarunas nevēlējos vairs neko iegādāties. Ja, tik tiešām magnolijas zieds būtu vēlējies kvalitāti saviem darbiem, tad vajadzētu veikt nepieciešamās darbības arī ar pašu telefona operatoru, kurš veic pasūtījumu pieņemšanu, lai neliktu vilties arī citiem, kā man...
Jana
Pievienot komentāru