Madara 89 - Darbinieku attieksme
Regulāri iepērkoties šajā veikalā, liek aizdomāties kas notiek veikalā? Drīzāk tā - kas notiek ar darbiniekiem?
Kasieres rupjas, nerunīgas, savu slikto garastāvokli nemaz nemēģina noslēpt, ir gadījies arī uzbļauj uz pircējiem. Jau pieejot klāt kasei, kasieres ar savu skatu parāda savu negāciju. Vienīgi kasiere Olga vienmēr laipna... Ļuba un otra brūni / rudiem matiem ir vienkārši nepiemērotas darbam ar klientiem.
Darbinieces zālē arī ir agresīvas, rupjas, runā īsi un asi, lai tikai ātrāk "atšūties" no pircēja.
Pie gaļas zonas / konditorejas dažreiz nākas gaidīt 7-10min līdz atnāk no piena zonas, kaut tā atrodas dažu soļu attālumā. Vienīgi vija, ir laipna un atrod kontaktu ar pircējiem. Darbiniece īsiem melniem matiem iedomīga un ik pa brīdim apkalpo ar tādu attieksmi it kā ir princese, bet pircēji ir no zemākās kārtas...
Kopumā veikalā atmosfēra ir briesmīga, bet dzīvojot turpat nav citu iespēju iepirkties...
Madara 89 vadībai nāktos aizdomāties, vai tādiem darbiniekiem ir jāstrādā un jābojā uzņēmuma tēls?
Komentāri (5)
Iepērkoties Topiņā vienmēr kasieres ir laipnas, pat saliek produktus maisiņā.
Acīmredzot Jūs iepērkaties citā Top veikalā 😔
Ja jau ir personīga nepatika pret kādu no darbiniekiem, kāpēc tad nevēršaties pie vadības vai pie pašiem darbiniekiem? Visticamāk esat negatīvi pazīstama ar kādu no minētajam personām un tāpēc obligāti vajag nozākāt internetā. 👍🏻 Vismaz novēlu Jums labi paveikt savu darbu!
Acīmredzot Jūs pati strādājat tur, vai Top veikalu tīklā.
Tur strādā dažas tādas "laipnas" un "komunikablas" pārdevējas/ kasieres, ka negribās palikt pasūtītai ārā no veikala vai kur tālāk 😄