LUX - Slikta kvalitāte un augsta cena
Piezvanīja pa tālruni, operatore pateica, ka man neko nepārdos, vienkārši prezentēs putekļusūcēju.
Prezentācija bija Ilga, interesanta. Cena bija nosaukta pārāk augsta. Bet pārdevējs pateica, ka ja es viņam iedošu savu paziņu nummurus, viņam piemaksās.
Mamma ar brāli nopirka lux putekļusūcēju. Vienu reizi iesitu korpusu pret dīvānu, salūza kā lēta plastmasa. Riteņtiņš atkrita. Bet pārdevējs teica, ka tie ir no kaučuka.
Tā ir krāpniecība. Cena ir augsta, bet kvalitāte slikta. Nepērciet. Par to pašu cenu var nopirkt mazgājošo robotu putekļusūcēju.
Komentāri (5)
Šitais 15 gadus vecais sūdu tirdziņš joprojām ir dzīvs? :o
Jā, un stāsta, ka no viņiem sākās firma Elektrolux
Kad jums rādīja prezentāciju? Vai tas bija Rīgā?
Tas bija dažus gadus atpakaļ Rīgā
Jūs griezāties pēc palīdzības firmas vadībai? Un kāpēc tikai pēc pāris gadiem šo jautājumu pacēlāt?
Mannipulējot ar mūsu firmas reputāciju ir grupa cilvēku kuri notirgo otreizējā tirgū tehniku un nenes atbildību. Lielākoties klienti kuri iegādājās tehniku pie pseido Lux kompānijām, griežas pie mums pēc palīdzības, bet slikto slavu iegūstam mēs. Brīdinājums par pseido Lux kompānijām kuras uzdarbojas uz mūsu reputācijas rēķina ir izvietotas mūsu mājas lapā.
https://www.luxinternational.com/lv/blog/svar%C4%ABga-inform%C4%81cija-lux-riga-klientiem/437
shēma ir ļotyi vienkārša. izveido jaunu firmu. Zvanot jauniem klientiem uzdodas par oficiālo Lux International pārstāviem, pārdod mazlietotu tehniku. pēc gada fimu aizver. Tādā veidā izvairās no solītās garantijas atbildības un protams no nodokļu nomaksas. Pēc tam klients sāk meklēt slikto Lux. Protams pēc saitiem atrod mūsu kompāniju. Risinot šos nepatīkamos jautājumus izrādās ka tehniku ir iegādājies tajā saucamajā rumbulā.
Mēs priekš savējiem klientiem esam izdarījuši visu iespējamo, ja kaut kāda problēma veidojas mūs ir viegli atrast.
1. Visi kontakti ir pieejami pirkuma līgumā.
2. Konsultanti līmē savas uzlīmes uz tehnikas, lai var vienmēr pa tiešo viņus sazvanīt.
3. Kontakti pieejami mūsu mājas lapā https://www.luxinternational.com/lv/contact
4. Ir padomāts, ja nu viss tiek nozaudēts kontakti ir piejami uz maisiņiem pašā putekļusūcējā.
5. un pildot savas saistības mums ir ieplānotas bezmaksas apkopes reizi gadā vai divos gados atkarībā kā ar klientu tiks sarunāts, pēc apkopes servisa meistars uzlīmē savus kontaktus uz aparāta. un uz rokām tiek izdota servisa atskaites lapa, kurā atkal ir pieejami visi kontakti.
Kaut kā tā.
||LAicīgi atvainojamies par jums notikušajām neērtībām. Mēs ticam komunikācijas procesā var atrisināt visas problēmas, kuras ir saistītas ar mūsu sadarbības saistībām.