Lulu Pica - Aizmirst par klienta picu
Dzelzavas ielas picērijā, Purvciemā, pasūtīju 2 picas šķēles, ok, jāgaida 10 min kamēr uzcep. Gāju apsēsties un gaidīju. (kasi neredzēju) paiet jau pus stunda kā nav, tā nav. Pieeju pie kases, jautāju vai ir jau gatava, ka gribētu tās divas picas šķēles ko pasūtīju. Jaunā pārdevēja ieliek picas un uzsilda, tas nozīmē ka gatava bija jau sen, jo bija jau aukstas. Viņa vēl jautā, vai es samaksāju? Loģiski, ka samaksāju. Teicu ka sen jau gaidu, vairāk kā pus stundu. Tad viņa pasaka ka galīgi aizmirsa par manu picu. Tas nekas ka vīrs ārā mašīnā sēž un gaida mani 40 minūtes! Domāju, ka pārdevējas uzdevums bija pieiet klāt un pateikt, ka pica gatava, jo no galvas izīlēt neredzot kasi ka nevarēju. Kopumā pazaudēta vesela stunda dēl 2 picas šķēlēm! Neiesaku to picēriju. Picai nav ne vainas, bet kasierei gan.
Labdien,
Vēlamies atvainoties par nepatīkamo pieredzi! Vai Jūs, lūdzu, varētu atsūtīt mums savu tālruņa numuru, lai varam ar Jums sazināties un pēc iespējas operatīvāk atrisināt šo situāciju.
Patiesā cieņā,
Pica Lulū
Klientu attiecību daļa
Komentāri (3)
Oi, nu nevajag ;D picērijas Rīgā ir vispār kaut kāds murgs - pastīju šodien Lulū picā 2 picas - 25 euro - es labāk nopirkšu 5 kg vistas filejas :D
Lulu tikai viena pica jau gandrīz 20 eiro maksā :D Es domāju, ja tā nestrādātu 24h, no turienes neviens nepasūtītu. Jo ir picerijas, kur ir garšīgāk un arī daudz lētāk
Šausmas vienkārši. Darbiniekiem arī negribējās čakarēties ar jaunu picas cepšanu dēļ pāris šķēlēm. Viņus arī var saprast . Pie tām parasti pajautā pēc kāda laika būs gatava, un tikai tad maksā, un ja gaidīt ilgi, tad iet citur, kur būs ātrāk. Uztaisa šumu no nekā.
Bet arī varētu būt, kā aizmirsa, jo viņiem vienmēr trūkst darbinieku.