Luksus optika SIA - Slikts serviss
Ļoti slikts optikas veikals ar tendenci "iebarot" kko dārgāku! Pati brilles nekad neesmu valkājusi, uz to brīdi saprašanas par brillēm bija 0. Tad sākam:
bērnam ārsts izrakstīja brilles, iegriezos šajā optikas salonā ar recepti un vēlmi iegādāties briļļu rāmīšus, lēcas un maciņu, lai viss kā pieklājās!
Sākās viss ar to, ka bērnam tika iemānīti ļoti dārgi rāmīši, protams rāmīši ir labas kvalitātes, par to nav stāsts, lēcas arī tikai attiecīgi ļoti dārgas. Domāju, nu labi, lai jau paliek, bērnam pirmās brilles, lietos ikdienā, rāmīši patika. Ok! Bet...
Kad ierados, brilles saņemt, biju šõkā, kā ir izgatavotas un ievietotas lēcas. Pirmkārt pats briļļu rāmītis ir šaurāks par lēcas sānu malu, augšpusē lēca spiežas uz āru par 2mm, līdz ar to tas veicina rāmīšu deformāciju, kas principā sākās jau pēc 2 mēn. (no lēcu spiediena uz rāmīti, sāka lidot ārā pastāvīgi skrūvītes) un apgrūtina briļļu valkāšanu. Otrkārt ārsts izrakstīja bērnam katrai acij dažādu! Mīnusu, bet brilles bija izgatavotas abām acīm ar vienādu! Man radāš sajūta, ka cilvēkiem, kuri strādā šajā aizkraukles briļļu salonā, par optiku un briļļu izgatavošanu nav nekādas saprašanas! Tā, kā biju samaksājusi priekšapmaksā dārgu naudu, atļauties uzreiz iegādāties otras rezerves brilles nebija, līdz ar to nevarēju tās atstāt pārtaisīšanai vai ķildoties par naudas atgriešanu, jo bērnam brilles bija nepieciešamas steidzami. Neko nevēlos no šī salona. Rakstu tikai, lai cilvēki zinātu, pirms tur iegriežas! Pati personīgi nekad uz turieni vairs nedošos, jo, kā izrādās, aizkrauklē ir salons optio optika ar fantastiski pieklājīgu, izpalīdzīgu un nesteidzīgu pārdevēju! Otrās brilles bērnam iegādājos tieši tur! Vēlu veiksmi optio optikai!
Komentāri (5)
Šo sūdzību firma Luksus optika SIA uzskata par nepamatotu, vai precīzāk izsakoties uztveram to kā "tenkošanu tirgus laukumā". Sūdzība ievietota kā konkurenta reklāma - neslavas celšanai otram konkurentam
Firma Luksus optika izskata jautājumu par iespēju celt prasību tiesā pret šīs sūdzības publicētāju un iesniedzēju, Krimināllikuma 157.pantā „Neslavas celšana” kārtībā.
gribu atzīmēt,ka šī ir mana pirmā un vienīgā sūdzība...bet,diemžēl nākas secināt,ka Luksus optika tā vietā,lai kaut ko risinātu vai vienkārši atvainotos, sāk "mētāties" ar Krimināllikuma pantiem!
Iesaku patērētājiem pievērst uzmanību reakcijai uz sūdzību un izdarīt secinājumus!
Ļ.cien.Uldim gribu teikt tā-man prieks par sevi,ka esmu šo gadu gaitā iemācījusies vienu labu lietu,saglabāt dokumentus,tai skaitā ārsta receptes,čekus,to kopijas utt. ar caurskatāmiem datumiem,nosaukumiem,parakstiem utt.(tas pie tēmas par " "tenkošanu tirgus laukumā""Pie tam esmu saglabājusi arī pašas brilles!
Ja ļ.cien. Uldim ir radušies papildus jautājumi,lūdzu,nekautrēties un man tos uzdot,ar prieku atbildēšu!
Tikai pozitīvas atsauksmes par Liepājas salonu..Salaboja brilles un neņēma naudu,kad devu.
Labdien ļoti cienījamā "bez vārda un uzvārda" sludinātāja. Atvainošanās, vai komunikācija, var notikt tad, ja ir saprotams ar ko komunicē. Par cik šajā gadījumā sūdzība ir ievietota bez autora identifikācijas, tad to arī uztveru kā tukšu pļāpāšanu tirgus laukumā. Un visbeidzot, jūsu tā saucamā sūdzība, gan vairāk izskatās pēc reklāmas otrai konkurējošai firmai kuras pieredze un stāžs optikas biznesā ir diemžēl par gadiem 18 mazāks.Kā arī ir saprotams Jūsu izmisums par optikas cenām, kuras ir tiešām ir lielas, taču šis jautājums Jums jāapspriež citos līmeņos. Un vēl, Aizkraukles neapmierinātajai pircējai- kā informācija: optiskās brilles Aizkraukles pilsētā Uldis pārdod kopš 1989 gada- tas ir 28.gadus. ja šo gadu laikā ir bijusi tikai viena neapmierināt pircēja tad,tas nav slikts rādītājs. Ar cieņu, vēlot Aizkraukliešiem jauku, panākumiem pilnu un veselības bagātu jauno 2018.gadu !
Atbilde pēc gandrīz 2 gadiem? :)))
21gs jāmāk atvainoties un komunicēt ar cilvēku pat tad, ja autors ir anonīms. Autoru anonimitāte un pseidonīmu lietošana neaizsākās ne vakar, ne aizvakar. Tas nekādā ziņā nemaina lietas būtību un esošos faktus.
Nezinu pēc kā izskatās sūdzība, mans mērķis bija ievietot sūdzību, nevis te kaut ko reklamēt. Ja Optio slikti apkalpos klientus, nav izslēgts, ka informācija arī par viņiem var tikt ievietota šeit. Mani uztrauc tikai tas, kā mani, kā klientu, apkalpo uzņēmums.
Stāsts bija ne par cenu, bet par situāciju kopumā ( lēcu dioptriju neatbilstība receptei, nepiemērotas lēcas tika piedavātas rāmīšīem-pārāk platas). Starp citu, rāmīši patiešām ļoti labi!
Man prieks, ka uzņēmums ir stabils un darbojas 28 gadus, tas patiešam ir rādītājs, bet diemžēl fakti ir fakti .Es arī nevēlējos, lai rastos tāda situācija un man nāktos te kaut ko rakstīt, bet kurš tad to situāciju radīja, es vai?