Līvu Akvaparks - Slikts servis

Esmu ļoti apbēdināta par situāciju. 18.04.19 bija evakuācijas trauksme kur nācās atbrīvot telpas. Protams pēc šī gadījumā bērns atteicās doties izklaidēties šajā parkā. Uzrakstījām papīrus lai atgriež naudu, jo mēs pat nebijām paspējuši sākt aktivitātes, kad sākās evukuacija!
Gaidām naudu kad tuks atgriezta bet līdz šim nav nekas saņemts un visu laiku sazinoties ar uzņēmumu man saka, ka lieta drīz būs izskatīta un saņemšu. Diemžēl bērna dzimšanas dienā tika sabojāta un šis uzņēmums neplāno atgriezt naudu!

07.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (5)

veesaa007 07.08.2019

Pretīga sūdzība. Ja atskanēja trauksme, tad tai bija iemesls. Un, pat ja beigās izrādījās, ka nebija iemesla trauksmei, tad priecājies, ka neatkārtojās Maximas gadījums.

N Noboby 07.08.2019

Varbūt tik pat labi vari pieminēt 9/11 gadījumu arī? Varbūt arī visas pārējās situācijas kas kādreiz notikušas? Ja cilvēks nesaņem pakalpojumu par ko samaksāts tad ir tiesības saņemt naudu atpakaļ un paturi savus pretīgos komentārus pie sevis

B barista 15.08.2019

Nobody - Bet viņi paši izvēlējās neatgriezties akvaparkā. Nesaprotu par ko būtu jāatgriež nauda, ja klienti paši izlemj aiziet ātrāk.

Jānis Mīkla 08.08.2019

Bet ja viss izrādījās normāli, kāpēc gan lai neatdotu naudu?

really? 08.08.2019

Probleema ir bernaa,kurs atteicas doties atpakalj! Kapec butu jaatdod nauda? Ja esi nopircis kino bileti un pec 10min izdoma,ka filma nepatik vai vnk gribi majas iet,ari neviens naudu neatdod! Kapec lai saja gadijuma atdotu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes