www.sudzibas.lv Līvu Akvaparks Briesmīgs Serviss

Līvu Akvaparks - Briesmīgs Serviss

Labdien. Svētdien apmeklējām ar ģimeni Līvu akvaparku, pieminēšu,ka brālim bija Dzimšanas Diena un bija arī citi viesi. Ierodoties pie kases visiem iegādājāmies biļetes,saņemot aproces secinājām,ka viena aproce (bērnu) ir iedota par maz. Pasakot to kasierei,teica,ka visas ir iedotas. Mana mamma ( persona kas pirka visas biļetes un neatejot no kases saka,lai parāda kur ir visas aproces neviena netika iedota nevienam!) Tad no kasieres puses sākās toņa pacelšana un agresijas izpausme! Protams arī no mūsu puses sākām uzvilkties. Saprotot to,ka tiešām aproce netika iedota. Tā tika nevis iedota bet vienkārši iemesta! Viesi skatījās , mammai asaras acīs, visiem karsti un viss izskatījās maksimāli skumji no darbinieku puses. Beigās paskaidroja,ka darbiniece esot jauna,bet , kas atļāvās aproci iemest bija vecāka darbiniece par jauniņo! Milzīgs konveiers un milzīga vilšanās mazā brāļa Dzimšanas Dienas akvaparka apmeklējumam.

25.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes