Liora - salona Liora zemais serviss
Saskāros ar "lielisko" Lioras servisu. Pierakstījos pie friziera 5 (!) dienas iepriekš. Pēc dažām dienām saņēmu zvanu, ka šis meistars mani nevarēs pieņemt, bet pieņems cits. Ok, nav problēmu. Rezultātā 1 dienu pirms pieraksta saņemu zvanu, ka mani nepieņems arī šis meistars! Ļoti "adekvāti" piezvanīt klientam piektdien 15-00, ja pieraksts ir uz sestdienas 12-00. Tiešām nevarēja to izdarīt ātrāk????? Rezultātā palieku bez ieplānotās vizītes pie friziera. Un administratore pat neatvainojās! Šokā par šādu apkalpošanu un noteikti uz šo salonu vairs neiešu un citiem neiesaku.
Komentāri (1)
Par ko šoks? Par to ka iepriekšējā dienā piezvanīja? Tas ir normāli. Pašai nekad nav bijis, ka nevar kaut kur tikt vai pekšņi slima, un atceli tikšanās dienu iepriekš? Ja tev piezvanītu plkst. 11 sestdien, tad būtu šoks! Un ja tiktu piem. pie slima meistara bet laikā, tad sudzētos šeit ka tevi nepietiekoši kvalitātīvi apkalpoja!