www.sudzibas.lv Lindorff slikts serviss

Lindorff - slikts serviss

Labdien, vēlos izteikt nepatiku pret lindorff darbinieku, man šodien 14. 04. 2016 zvana, ne stadas priekša neka sak uzreiz ka man neapmaksāts aizņēmums, kāda sakara esu nemusi ka nevaru atdot, centos paskaidrot ka pagaidām bez darba un nevaru samaksāt un tad sakas ar kādam tiesibam tiek pieminēta mana mamma, ka vina mani slikti audzina un tt, mani vienkarši soke ka parads ir man bet aizskar manu māti, nevienam tadu tiesibu nav, pierada tikai vienu ka tur strada ne visi, bet dazi neaudzinati cilveki, kaunejusies butu! Velak es sazvaniji vienu tomer normalu cilveku lindorffa un mierigi visu sarunaju, bet tai rupeklei novelu lai mele nokalst, jo mamma ir svēts un aizstikt mammas vispar butu kaunejusies!

J

Komentāri (4)

Latviešu tautas 14.04.2016

ŠĀja gadījuma vienkarši jāpartrauc sarunu. Ja vinš/a atkal zvanis lai vispirms nosauc savu vārdu/uzvardu un tikai tad jāturpina sarunu. Viss.

Eseseseseseseses 21.04.2016

Tu tieshaam esi taada lose, ka nevari saadus cilveekus nolikt pie vietas?! Elementari patrauc uzreiz, ja nav sasveicinajies, prasi stadities prieksaa. Pasaki, ka saruna tiek ierakstita. Tad paludz korektaa veidaa izklaastiit zvana iemeslu un mieriigi paskaidro savus apstakus. Ar to vajadzeetu pietikt.

J jelena10 21.04.2016

pirmkart lose esi pati,otrkart viss tika ta ari skaidrots bet cilvekiem pie kajas ja megini izklastit savu situaciju!

K kautkadssviests 07.09.2016

NAv jēgas vinjiem neko aizrādīt ,jo tas ir tādu cūku kantoris ! sētnieki nolikti pie telefoniem ,tad nav jābrīnās ka nezin kā sarunu uzsākt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes