Lindorff - cedēta prasība
Ar SIA Avon Cosmetics pirms 2 gadiem tika noslēgts līgums par preču piegādi un samaksu. Pēc preču piegādes laicīgi netika veikta samaksa Ls30,- ( kavēju apmēram3 nedēļas).
15.02.2010. minēto summu samaksāju, apmēram tajā pašā laikā saņēmu Lindorf vēstuli, kurā bija minēta kavējuma nauda Ls 0.99, kavējuma naudu arī samaksāju. Tā kā maksājumus veicu internetbankā, ir iespēja pārbaudīt.
Uzskatu, ka ar kreditoru, t.i., SIA Avon Cosmetics esmu norēķinājusies.
27.12.2012. saņēmu vēstuli no Lindorff Oy, kurā minēts, ka 12.11.2012. SIA Avon Cosmetics cedējusi prasījuma tiesības pret mani ar visām pie tā piderīgām blakustiesībām.
Minētā kompānija piedāvā man samaksāt Ls 27.53(t.sk. 0.99-kavējuma nauda, 2.11-klienta izdevumi, 24,43-parādu piedziņas izdevumi).
Komentāri (13)
Droši sūti viņus čurāt!
Ja tev ir maksājuma uzdevums, kas apliecina, ka samaksa Avonam ir veikta pilnā apjomā, kaut arī ar kavējumu, tas nemaina lietas būtību!
Ja Lindorfu tas neapmierina, lai ceļ prasību tiesā, kur būs jāpierāda, kas ir šie no pirksta izzīstie 24.43Ls un mistiskā klienta nauda!
Ja Lindorff vēl "neatšujas" piedraudiet, ka vērsīsieties policijā ar iesniegumu par naudas izspiešanu!
Tas darbojas, bet nekādā gadījumā NEKO nemaksājiet!
Paldies, YoYo.
Mēģinu sazināties ar abām kompānijām, bet abas sūta viena pie otras. Diezgan paradoksāli. Saprotu, ka biju vainīga, jo kavēju maksājumu, bet toreiz bija izveidojusies tāda situācija.
Šādā situācijā ir jārīkojas ļoti vienkārši!
Ieskenējiet datorā maksājuma dokumentus un nosūtiet abām firmām ar piebildi lai skaidrojās pašas savā starpā!
Piedziņas izdevumi Jums nav jāmaksā, jo reāli neko no jums nepiedzen, par cik visi maksājumi ir veikti, bet ja viņi paši ir salaiduši kaut ko dēlī, tad lai paši arī skaidrojās!
Par tām maksām grūti spriest, kamēr neredzi līgumu!
Studējiet likumus!
Pēc "Ārpustiesas parādu atgūšanas likuma" piedziņas izdevumiem ir jābūt samērīgiem.
Par samērīgiem izdevumiem uzskata 5% no summas (pēc Civillikuma normām). Pašlaik MK tiek izstrādāti noteikumi, kur šie piedziņas izdevumi nedrīkstēs būt lielāki par 12 latiem, turklāt piedzinējam ir jāpaskaidro no kā šie izdevumi rodas pēc Jūsu pieprasījuma.
Pat ja Lindorfam ir taisnība, tad maksimālie piedziņas izdevumi var būt 1, 54Ls.
Paldies par padomu.
Fakts. JA neliek mieru, tikai uz policiju, par naudas izspiešanu. JA sūta neirakstitas vēstules, sūtat sēņot.
Tagad Avonam tāda praksīte - kaut nedaudz nokavē samaksas termiņu un viņi Tevi nodod Lindorff... ;)
..nokavēju nedēļu un pēc tam, kaut biju veikusi rēķina apmaksu, man atnāca vēstule no Lindorff... atklāti sakot, biju šokā.. kad par izveidojušos situāciju jautāju Avon drausmīgajām operatorēm, pateica, ka tā vairs neesot viņu problēma..
Ņemot vērā, ka arī iepriekš no sīš kompānijas (avon) bija sagādāti nepatīkami pārsteigumu (neatrēķina naudu par atpakaļ aizsūtītajām precēm), nolēmu sadarbību ar viņiem izbeigt..
Vakar zvanīju Avon, teica, ka viņiem neesot precīzas informācijas, palūdza nr., bet tā arī nepiezvanīja.
Lindorf aizsūtīju e-pastu, lūdzu, lai atsūta līgumu. Viņi, savukārt, atbildēja, ka šādu līgumu var prasīt jebkura persona, lai atsūtu personas datus. To izdarīju, bet atbildi neesmu saņēmusi.
Palaikam šķiet, ka taisnību kaut kur meklēt ir diezgan bezcerīgi...
SwCherry, kā Jums beidzās Lindorf lieta?
Man Lindorff arī nelika mierā visu laiku rakstīja uz e-pastu, lai samaksāju, šinī mēnesī iemaksāju, aizsūtīju viņiem uz e-pastu pierādījumu, pēc nedēļas rakstu vai Jūs saņēmāt maksājumu? Protams, jau kā divas nedēļas neatbild.
Cik nu man nācies saskarties ar parādu piedzinējiem, tad viņi kontaktējas tikai tik ilgi līdz jūs samaksājiet, vai arī ja saprot, ka no jums neko nevarēs dabūt, pēc tam neatbild ne uz e pastiem, bet uz zvaniem vienkārši noliek klausuli.
Tāpēc iesaku rakstīt sūdzības uz PTAC! Jo no 1.maija šīm kompānijām ir jāsaņem licences savai darbībai un jo vairāk pamatotu sūdzību būs, jo mazākas izredzes viņiem tikt ir pie licences! Licenzēšanas komisija skatīsies un pētīs kā šīs firmas ievēro likumdošanu. Es vēl piemetu klāt arī to kā viņas apiet likumus un gan Paus, gan Lindorff to dara. Tāpēc jo vairāk būs sūdzību ar pierādījumiem, jo labāk priekš patērētāja!
Uz šodienu topa augšgalā ir Paus Konsult. Jūs varat panākt, ka augšgalā parādās arī Lindorff!!!
--->To Solga
Beidzās ar to, ka man pat bija pārmaksa, taču Lindorff jau bija uzrēķinājuši maksu par vēstules nosūtīšanu, lai gan nekāda lielā jau nebija - aptuveni Ls 2, bet vienlaga...
Kad es jau neskaitāmas reizies gan Lindorff, gan Avon biju sūtījusi savu veikto maksājumu uzdevumus, lai taču liek mani mierā, man no Lindorff piezvanīja un pateica, ka viss kārtībā, ka pašā kompānijā (avon) laikam kāda kļūda vai kas...
šajā gadījumā es vairāk gribētu norādīt uz Avon nepiedodami neprofesionālo attieksmi pret saviem klientiem - viņi neatbild uz e-pastiem, un, kad piezvanu un norādu, ka viss ir samaksāts, atbild, ka no tiem maksājumiem taču neko nevarot saprast... nu tad sorry...
dura maksat vajag laikaa!
Ja visi maksātu laikā, parādu piedzinēju kantori bankrotētu. Ja kas - pašiem jāievēro likumdošana, ja cīnās par taisnīgu lietu, kredītoram palīdz atgūt aizdotos līdzekļus. Tikai visbiežāk neievēro likumdošanu, maldina parādnieku utt. Arī šis uzņēmums nav izņēmums, jo nodarbojas ar šantāžu, meliem. Vai savā mātes uzņēmumā, izcelsmes valstī atļautos tik negodīgu komercpraksi kā te, Latvijā?