Lime fashion Jelgava - Tikko atvērušies - un jau negribās varš uz turieni iet.
Pirmais iespaids par jauno salonu ir diezgan čābīgs. ...ieejot salona neviens nav administrātora postenī - nav ne viena kam pajautāt par pierakstu, frizieri, kas tur darbojas izliekas, ka vispār tevi neredz...pēc 10 minūšu gaidīšanas kad kāds uzradīsies, nācās pašai iet meklēt administratori. Telpā kas atrodas blakus WC, atrodot administratori paveras jauks skats - administratore sēž, ar vēl vienu dāmu un malko šampānietis. ..Man žoklis atkārās...Tur pat pretim ir bērnu stūrītis, no kura ir diezgan labi pārredzams bērniem, alkohola lietošana. Par tējas, kafijas, ūdens piedāvāšanu vispār neiet runa...Tas jau būtu par daudz prasīts šinī jaunajā iestādē. Starp citu, administratori sauc Rūta, kurai vajadzētu pamācīties pieklājības normas, 10 minūšu laikā salonā ienāca divi cilvēki, kuri ar viņu Laipni sasveicinājās- uz ko Rūta ar ķieģeļa cietu ģīmi stāvēja un skatījās. Man jau liekas, ka administratori ir salona sejas....tad nu atliek domāt, ka šim salonam lai viņš ne bankrotētu tik pat strauji kā citas šāda tipa iestādes ar neveiksmīgi nolasītiem darbiniekiem būtu mazliet jāpiedomā pie šīm lietām. ( Nerakstu šeit lai nomelnot, bet gan, lai saimniekiem taptu zināms, kas Jūsu salona notiek.) Veiksmi jaunajam salonam un to darbiniekiem!
Komentāri (15)
Sveicināti,
katrā ziņā atvainojamies, ja tiešam kas tāds tika piedzīvots!
Taču ņemot vērā visu, kas rakstīts, izklausās diezgan neticami, jo:
1) Minējāt, ka 10 minūtes gaidijāt, jo nebija administratora, tad kā šo desmit minūšu laikā 2 klienti
varēja sasveicnāties ar administratori, ja viņas tur nemaz nebija?
2) Darbinieku telpa no bērnu stūrīša pilnībā nav redzama.
3) Kā zināt administratores vārdu?
Ja mūsu aizdomas ir nepamatotas, tad vēlreiz atvainojamies, un aicinām Jūs ierasties pie mums personīgi, lai šo gadījumu izrunātu, vai rakstat e-pastu uz adresi [slēpt]@limefashion.lv
--------------------
Lime Fashion komanda
Atbildēšu uz jūsu aizdomām :
1) es rakstu par sevi, kad es ienācu salonā tad 10. Minūtes neviena nebija, bet kad ienāca tie divi cilvēki, tad es no malas novēroju minēto situāciju.
2) es nezinu vai tā bija darbinieku telpā kur viņas sēdēja un dzēra vai palīgtelpa, bet no bērnu stūrīša ( kuru ir grūti nosaukt par bērnu stūrīti ) viss ir klaji redzams.
3) LOL LOL LOL ieejot jūsu mājas lapā kurā tiek draugiem.lv reklamēta, ir darbinieku foto... Tur var redzēt kā viņu sauc- baigo noslēpumu atraduši!
Nevis manas aizdomas, bet gan nolaidīga attieksme pret klientu, par kuru ir jārunā, nevis ar email starpniecību vai jāiet pie jums uz salonu un jāmeklē kas mani uzklausīs, bet gan lai tauta zin, kādā attieksme ir "jaunaja" salonā un kas viņus tur sagaida.
Spriežot pēc jūsu atbildes, jums ir skaidri zināms kā cilvēki strādā jūsu salonā, un kāda attieksme viņiem ir pret klientiem. Starp citu, ir jāmāk uzklausīt kritiku un jāciena citu viedoklis pat ja tavs ar to nesakrīt, jo jūs tur nebijāt, un neredzējāt.
Vienvārd' sākot - nožēlojami.
P.S
Redzat, pat bildi var saglabāt no jūsu mājas lapas un ievietot citos saitos.
Pretīga iestādē!
Tagad salonā ir nomainījusies vadība, kā arī ir citi darbinieki. Pavisam cita atmosfēra. Prieks iegriezties. Man ļoti patīk. Vienmēr jauka attieksme, un pēdējo reizi kad biju pie manikīres, neskaitot garšīgo kafiju, ar ko pacienāja, vēl 6 minūtes par brīvu izmantoju solāriju. Vienīgais, ko varu pateikt - malači, tā turpināt.
Nezinu par salonu ka tadu. Bet par nagu meistari esmu soka...padusiga, blondiem matiem. Pirmkart man pateica: "ne, negribu francus. Atnaksi nakamreiz tad sataisisim"tad jau gribejas piecelties un aiziet prom..tad meginaja uzspiest savas briesmigas lakas, zimejumus, ko vairakas reizes teicu, ka man nepatik! Taisija man francus 2.5h... es domaju,ka prata sajuksu cik ilgi.Franci ir skibi,greizi, viss ir atlobijies, jo nelika man gelu, bet neemas ar kkadam gellakam un akrila stiprinajumu... tik piebilda: "visam ir tureejusies sada tehnika llidz sim" man noturejas 1.5 dienu... beigas noteica,ja neturaas ,lai naku un partaisiis. Bet man bail pat kaju spert saja salona... naksies partaisit citur! Aa un vel piebilda, ja nakamreiz gribu francus, tad jasaka pa telefonu jau zvanot. Tad bus cita meistare... tad es nesaprotu,kaa sis cilveks var stradat salona, ja mak tikai ar savam gellakam. Francus nemak.
Piedodiet, bet ja jau tik slikti, tad kāpēc ejat uz turieni vēl? Un uzziniet vairāk par stiprinājumiem, lai Jums nav jāsaka, ka turās 1.5 dienu. Diemžēl, ja izglītotības līmenis par dažādu materiālu pielietošanu Jums asociējās tikai ar gēlu, un franci, tad pirms kādu apvainot, uzziniet ko vairāk par tehnoloģijām nagu kopšanā. Tāpat Jums tika piedāvāts bez maksas pārtaisīt, ja kaut kas ne tā, tomēr Jūs izvēlējāties nostaigāt vairāk ka mēnesi ar jūsu "šķībajiem frančiem" kā sakāt. Nevajag celt neslavu, kur tas nav jādara. Un es neslēpjos, ta, ka manus darbus var aplūkot jebkurš cilvēks, ka arī cilvēkiem ir ļoti pozitīvas atsauksmes par maniem darbiem. Lai Jums veicas citā salonā. Visiem labs nebūsi.
Es tur biju pirmo un pedejo reizi! Ziniet, atvainojiet man nav jastude par tehnologijam, ja prieks taa ir it ka "sertificets" meistars, kurs strada salona... es biju soka, ka otras dienas pusdienlaika pamaniju, ka viss lobas valaaa... 3 diena aizgaju partaisiju pie cita meistara, jo menesi vnk nebutu bijis reali nostaigat. Vnk jautajums,ko tads meistars dara salona? Nesaku,ka taisa ari labus darbus,bet franci ir tadi ka vini ir Un rakstiju;lai citaa meitenes neiekriit... (bildees ir otraa diena pec profilakses)
Sveiki . Esmu nesaprašanā, tad ko Jūs pati darijāt ar tiem nagiem . Es pie šīs meistares jau vairākus gadus lieku nadziņus un nekad nav bijušas problēmas . Par vasarā dārza darbi nav bijis šķērslis . Un nadziņi turās pat ilgāk kā 3 nedēļas . Šeit es saskatu tikai neslavas celšanu . Un dizaini meistarītei gan ir kolosāli , bet nu tas jau protams katram kā gribās . Vienkārši prastus nadziņus vai tomēr ar savu stiliņu .
Tb domats Nesaku, ka taisa tikai slikti.
Pilnigi neko nedariju, tur jau ta lieta...bet skats takaa butu darzu uzrakusi tiesam.. varbut turaas citi dizaini,. Franci iztur 1.5 ienu un nolobaas...
Lūk ir šī meistara darbi. Lai cilvēki paši spriež, vai šādam meistaram ir jāstrādā salonā vai nē. Arī šeit ir franča dizains, tikai ar citām krāsām.
Oliive777 tu ko asvaltu rushinai ? to tu saki 15 dienas to tris. tevi padzina no turien no darba? ja gribi kadu apmelnot tad dari to korekti. viniem tur toch vis ok. nezinu ka bii pirms gada bet tagad limensir ok.ne ar ko neatskiras no kolonas. tici man. vairak tadus salonus un protams meisterus.
vieniga vieta jelgava kur balina zobus pa 50 euro ar klienta karti.un meitenes malachi.izdara visu super gan nadzinus gan frizuru.un solarijs ok . ES APMIERINATA pa 100%. un vietu nemainishu. mana draudzene no Irijas atbraucot uzreiz pirakstas pie meitenem. meitenem paldies pa darbu.
Salonā strādā viena dūšīga blondīne, citus meistarus neesmu tur redzējusi. Nagus liek ļooti ilgi. Un bieži uzrādītajā darba laikā salons ir ciet.