www.sudzibas.lv Liepājas Reģionālā Slimnīca Neprofesionāla attieksme, ētikas trūkums un sarežģīta komunikācija

Liepājas Reģionālā Slimnīca - Neprofesionāla attieksme, ētikas trūkums un sarežģīta komunikācija

Lrs bērnu slimību nodaļā ļoti nepatīkama pieredze ar dakteri Ingūnu Auptmani. Kad ieradās apskatīt bērnu, radās liels jautājums, kāpēc šī ārste šeit strādā. Sajūta, ka viņa šeit ir piespiedu kārtā, jo ieradās jau ļoti neapmierināta un saruna mums Saka veidoties tā savādi.. Paceltā balsī, pārmetošā tonī (ļoti skaļā) , kaut arī nebija par ko. Padomāju, ka iepriekš kāds ir viņai uzkritis uz nerva, tāpēc piecietu un tupināju būt laipna. Jebkurš teikums vai jautājums viņai bija iemesls izgāzt savu neapmierinātību, tā teikt, atnāca "izlādēties". Ar tādu attieksmi pat negribas lai skartos vispār bērnam klāt. Kad pateicu, ka atsakos, ir ļoti nepatīkami un vēlos mainīt ārstu, tad sāka ieklausīties. Pēc mūsu sarunas, daktere ieklausījās un pamainīja attieksmi. Tikai ļoti žēl, ka pacientam ir jāveic Ilgas saruna, lai saņemtu korektu attieksmi un neko vairāk. Ētikas trūkums, kā arī sarežģīta, nepatīkama savstarpēja komunikācija, izglītotības trūkums komunikācijā. Šajā situacijā dusmas mijas ar žēlumu. Bēdīgi, ka vecākiem ir jārisina situācijas, kad ārstei pašai ir problēmas ar savu iekšējo emocionālo stāvokli. Tāpēc ir par to jārunā, lai kaut kas mainītos.

01.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes