Liepājas Autobusu Parks - Netiek nodrošināts pielāgots autobuss pat ar iepriekšēju pieteikšanu
Es esmu ar elektrisko ratiņkrēslu. 20.06. Zvanīju lap dispečerei pa tālr. 63426334 un pieteicu, ka man nepieciešami 2 autobusi ar rampu: 23.06. Plkst. 10.15 no Rīgas un 25.06. Plkst. 16.25 atpakaļ uz rīgu no Liepājas. Kad aizbraucu uz autoostu, autobusa šoferis neko nezināja. Autobuss varbūt bija ar rampu, bet šoferis vai nu neko neteica, vai nemācēja ar to rīkoties. Viss beidzās tā, ka es kaut kā ar grūtībām iekāpu salonā (turklāt nedaudz izmežģīju celi) , bet manus ratus fiziski cēla 3 cilvēki (elektriskie rati sver 115 kg) . Biju jau rezervējusi viesnīcu Liepājā, tā kā nevarēju nebraukt. Liepājā par šo situāciju uzrakstīju e-pasta vēstuli, bet līdz pat 10.07. Neesmu saņēmusi nekādu atbildi. Lai vēlreiz nodrošinātos, ka atpakaļceļā nebūs līdzīgi, zvanīju pēc ierašanās Liepājā uz lap. Dispečere man atbildēja, ka bijusī situācija ir ārkārtējs gadījums un ka tā turpmāk nevajadzētu būt, bet reisu no Liepājas uz rīgu apkalpo cits autoparks, un man jāzvana citai dispečerei. Piezvanīju citai dispečerei pa tālr. 28344469, bet viņa atbildēja: "neko nezinu! " un nolika klausuli.
Par šo situāciju izstāstīju vairākiem saviiem draugiem, un viņi arī teica, ka bijušas dažādas problēmas ar lap.
Komentāri (1)
Šajā gadījumā Jums ir jāvēršas tieslietu iestādēs uzrakstot iesniegumu tiesai.Dabūsiet labu kompensāciju.Arī par to ,ka LAP arī noniecinājuši invalīdu!