www.sudzibas.lv Lemon Gym Nav orientēti uz klientu, slikts serviss

Lemon Gym - Nav orientēti uz klientu, slikts serviss

Gada garumā biju lojāls klients, nekad neesmu kavēJusi nevienu maksājumu. Bija noslēgts līgums uz 1 gadu, ar automātisku pagarināšanu, protams, par pagarināšanu veiksmīgi esmu piemirsusi. Diemžēl, info tiek sūtīta elektroniski e-pastā un uzreiz krit spamā, un te būtiski - par parādu info sūt sms.
Aplikācijā topošais līgums arī nebija redzams, kaut visi faktiskie līgumi un maksājumi vienmēr tur parādās, bet tikai ne nākamais līgums, kā arī piereģistrēties nodarbībai pēc pamata līguma beigšanas arī nevarēju.
Sazinoties ar lemon gym, lūdzu, lai nākama līguma slēgšanas datums tiktu pārnests pēc 2 mēnešiem, kad esmu plānojusi atsākt nodarbības, ka varu to atkal noslēgt uz gadu un tad šis "parāds" tiktu ierēķināts nākamo mēnešu apmaksai.
Diemžēl, vadība nesaskata nepieciešamību nākt pretī klientiem.
Protams, parādu esmu atmaksāJusi un nevar būt nekādas runas par turpmāko sadarbību. Pie tam, ja būtu noslēgts līgums uz gadu, es samaksātu daudz vairāk, nekā šis parāds.
Ieteikums kompānijai - nodrošināt laicīgu informēšanu par līgumu arī telefoniski, nodrošināt info aplikācijā un būt uz klientiem orientētiem.

25.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Lemon Gym Support Pārstāvja atbilde 25.07.2024

Sveicināti!

Paldies par Jūsu viedokli!

Vēlāmies gan Jums, gan arī pārējiem šī portāla apmeklētajiem izskaidrot svarīgu informāciju, ko vienmēr ir jāņem vērā iegādājoties abonementu.

Droši ziņojam, ka visi mūsu līguma nosacījumi Jums ir pieejami pirms līguma noslēgšanas gan mājaslapā, gan pašapkalpošanās datorā, gan arī klubā. Pēc rakstīta, Jūs izvēlējaties tieši abonementu ar minimālo izmantošanas termiņu 12 mēn. un sakarā ar to, ka minimālais līguma termiņš bija pagājis – līgums automātiski pagarinājās uz beztermiņa abonementu.
Visa galvenā informācija ir līguma pirmajā lapā: piešķirtā atlaide līguma laušanai, termiņi, ikmēneša maksa un līguma laušanas izmaksas.

Mēs vienmēr lūdzam katru klientu pirms abonementa iegādes – iepazīties ar abonementa nosacījumiem, kas ir aprakstīti mūsu WEB lapā www.lemongym.lv .

Kad līgumam tuvojas minimālā termiņa beigas, klientam tiek laicīgi piedāvāti jauni abonementu piedāvājumi un akcijas, kā arī klients tiek laicīgi informēts par abonementa automātisko pagarināšanu.

LEMON GYM aplikācijā Jūs neredzējāt beztermiņa līgumu, jo aplikācijā uzrādās tikai spēkā esošie abonementi.

Līgumu var pārtraukt tikai tajā gadījumā, ja klients ir nosedzis visus iepriekšējos parādus, un balstoties uz līguma nosacījumiem beztermiņa abonements tiek pārtraukts pēc 30 dienām, pēc tā, kad klients ir sazinājie ar LEMON GYM zvanu centru.

Balstoties uz Jūsu pieprasījumu pārcelt līguma aktivizēšanu par 2 mēnešiem uz priekšu, mēs vēlamies informēt, ka pēc LEMON GYM noteikumiem jaunu abonementu ir iespējams noformēt tikai tuvāko 7 dienu laikā.

Paldies par to, ka bijāt kopā ar mums un žēl, ka ir nepatīkama pieredze ar mums sakarā ar to, ka Jūs neizlasījāt līguma nosacījumus pirms pieņemat lēmumu neturpināt sportot.

Ja pēc mūsu atbildes joprojām ir kādi jautājumi – lūdzam sazināties ar mums rakstot uz [email protected] vai zvanot uz 27275757 .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes