Lemon Gym - Krāpšana, slikts serviss
Pandēmijas laikā sporta klubs darīja ar līgumiem, ko gribēja. Kad gribēja, tad iesaldēja, kad gribēja, tad atsaldēja, nepapūloties klientus par to brīdināt. Piestādīja rēķinus pēc līguma termiņa beigām. Pēc tam, kad, atbilstoši līgumam, tika paziņots par tā izbeigšanu rēķinus turpināja piestādīt. Regulāri rakstīju, ka līgums beidzies, atbildi nesaņēmu un nākamā ziņa bija jau no parādu piedzinēja. Arī šajā posmā sporta klubs neatbildēja uz ziņām, beigās attiecās arī risināt.
Noriju rūgtumu, summu samaksāju, jo negribēju, lai man ir lieta pie parādu piedzinēja. Bet bija reāla bezspēcības sajūta - līguma nav, uz sporta klubu neeju, bet jāmaksā parādu piedziņai. Murgs.
Komentāri (1)
Līgums izbeidzas tikai tad ir uzrakstīt iesniegums par to izbeigšanu, tā ir ar jebkuru pakalpojumu ja vien nav līguma atrunāts kā savādāk. Tas, ka līgums uz gadu nenozīmē, ka tas beidzas pēc gada, jo varbūt jūs gribat pagarināt un līdz ar to, ja nav iesniegums par līguma lsušanu/izbeigšanu tad skaitās, ka turpinat lietot pakalpojumu. Pavisam vnk un skaidri saptotami. Un iesaldēt abonamentu pandēmijas laikā ir pavisam normāli, kā arī mainities situācijai valstī, ja sekojat līdz zinat, ja var apmeklēt sporta zāles, tad jau noteikti abonamentu atsaldē, kas ir pavisam loģiski.